کد خبر : 31421

بیرانوند: به علیپور و کالدرون هشدار داده بودم


بیرانوند: به علیپور و کالدرون هشدار داده بودم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از تمام هواداران می‌خواهم که از تیم و علیپور حمایت کنند. صحبت‌هایی شنیدم که برای علیپور خوب نیست.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا بیرانوند پس از توقف تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: دوست داریم هواداران را با یک پیروزی خوشحال کنیم که نشد این اتفاق رخ دهد. در اواخر مسابقه هم یک پنالتی نصیب ما شد که تبدیل به گل نشد. امیدوارم این نتیجه را جبران کنیم. از تمام هواداران می‌خواهم که از تیم و علیپور حمایت کنند. صحبت‌هایی شنیدم که برای علیپور خوب نیست.

وی ادامه داد: تا نیم‌فصل دوم نمی‌توانیم کاری کنیم. با این جو ایجاد شده و صحبت‌هایی که از هواداران شنیدم، به علیپور و پرسپولیس ضربه وارد می‌شود. اگر در شش بازی بعدی امتیاز از دست بدهیم، از مدعیان فاصله می‌گیریم. از هواداران که از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. ما شش بازی تا نیم‌فصل دوم داریم و هیچ مهاجم خوبی نیست که بخواهد الان به پرسپولیس بیاید. از تماشاگران خواهش می‌کنم از علیپور حمایت کنند. او بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر است. دوست داشتیم این قهرمانیِ جامانده از سال گذشته را با پیروزی جشن بگیریم که نشد.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس که جایزه نقره‌ای رؤیای AFC نصیبش شد، درباره این جایزه گفت: این یک اتفاق ملی بود و جایزه متعلق به مردم ماست. از مردم که به من اعتماد کردند و کمک‌های خود را به من سپردند، تشکر می‌کنم و من هم کمک‌های آن‌ها را به دست مردم سیل‌زده رساندم. این جایزه را به مردم تقدیم می‌کنم و من هم نماینده آن‌ها بودم. اگر در مراسم شرکت می‌کردم، جایزه طلایی را می‌گرفتم.

بیرانوند با بیان اینکه در صورت سفر به اندونزی باید سه روز از اعضای تیم پرسپولیس جدا می‌شد، خاطرنشان کرد: کالدرون تصمیم گرفت که در تیم بمانم و تا جایی که توانستم، به پرسپولیس کمک کردم. طلایی یا نقره‌ای بودن جایزه فرقی ندارد و موفقیت پرسپولیس مهم است.

وی در این باره که گفته می‌شود او به علیپور گفته که پنالتی پرسپولیس را چیپ نزند، بیان کرد: خیر. به علیپور گفتم به زمان بازی نگاه کن و باید فشار را درک کنی. گفتم که الان، زمان مناسبی برای پنالتی زدن تو نیست و این مسابقه، حساسیت خود را داشت. با کالدرون هم صحبت کردم و گفتم زمان مناسبی برای پنالتی زدن علیپور نیست. چون لک دروازه‌بان باهوشی است و پنالتی علیپور را در جام حذفی گرفته بود.

«هر کسی می‌فهمید که علیپور می‌خواهد چه کند و حامد هم زرنگی کرد.»، سنگربان پرسپولیس ضمن بیان این جمله تصریح کرد: من گفتم که ترابی پنالتی را بزند که گفتند او خارج از زمین بود. امیدوارم علیپور و هواداران، این اتفاق را فراموش کنند. او دوست دارد آقای گل شود و اینکه هواداران از پیروانی می‌خواستند که مهاجم بگیریم، اتفاق خوبی نبود. اگر روحیه علیپور را خراب کنیم، برای او و پرسپولیس بد می‌شود. علیپور بازی‌های زیادی را برای ما درآورده است.

بیرانوند درخصوص برگزاری مراسم اهدای جام، پس از پایان این مسابقه اظهار داشت: تصمیم درستی نبود که جام را در انتهای مسابقه بدهند. اگر ما در این بازی شکست می‌خوردیم، هیچ کسی به مراسم نمی‌آمد و جشن خیلی خوبی هم نبود. همه بابت تساوی ناراحت بودیم و چند بازیکن از جمله علیپور و خلیل‌زاده به مراسم نیامدند. خدا نکند که روی سکو برویم و تماشاگری نباشد. بیشتر هواداران هم از ورزشگاه خارج شدند و اصلاً زمان مناسبی برای اهدای جام انتخاب نکردند.

وی در مورد دیدار هفته آینده سرخپوشان مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: مسابقه سختی داریم و فولاد هم کادر فنی خیلی بزرگ و خوبی دارد. بازی در خوزستان خیلی سخت است و امیدوارم با تمرکز بالا بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس درمورد شرایط مالی این باشگاه گفت: از زمانی که انصاری‌فرد آمده، اتفاقات خوبی می‌افتد. مدیران باشگاه با شرکتی به توافق رسیدند و می‌توانیم برای پرسپولیس، بازیکنان خیلی بزرگی بگیریم.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها