کد خبر : 31418

واکنش تند کالدرون به ضربه چیپ؛ علیپور محروم از پنالتی زدن شد

واکنش تند کالدرون به ضربه چیپ؛ علیپور محروم از پنالتی زدن شد

سرمربی پرسپولیس گفت: ضربه علیپور یک بی احترامی به خودش، خانواده اش، به تیم و تماشاگران بود.

به گزارش ورزش سه، گابریل کالدرون در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس برابر ماشین سازی اظهار داشت: ما نتوانستیم ۳ امتیاز را بگیریم، در حالی که امتیازات مهمی برای ما بودند. تیم حریف خوب بازی کرد و آن بازی ای که مدنظرشان بود را اجرا کردند. ما آمار خوبی داشتیم، اما آنها اجازه ندادند ما فوتبالمان را بازی کنیم. به همین دلیل بازی مساوی شد.

وی درباره انتخاب علی علیپور به عنوان پنالتی زن با توجه به هدر دادن پنالتی در گذشته عنوان کرد:  با علیپور دیروز صحبت کردیم و قرار شد اگر پنالتی شود یا او بزند و یا ترابی. علی از من خواست که او پنالتی بزند. من خودم در پنالتی زدن تخصص دارم. در تمرینات هم می بینم علی آنطور که من توقع دارم پنالتی می زند. من هم به او گفتم که یک شانس بیشتر به تو نمی توانم بدهم. چیزی که برای من خیلی باعث تعجب بود و نمی توانم آن را بپذیرم، نوع ضربه زدن علیپور بود.

کالدرون ادامه داد: این یک بی احترامی به خودش، خانواده اش، به تیم و تماشاگران بود. ممکن است هر کسی پنالتی را خراب کند، اما باید با جدیت پنالتی بزند. این پنالتی جدی زده نشد. بدین ترتیب دیگر این بازیکن هرگز پنالتی نخواهد زد. یک بازیکن باید بداند چه مسئولیت هایی دارد. علیپور اول از همه خودش را ناامید کرد. من ندیدم و نمی دانم پنالتی بود یا خیر، اما اگر پنالتی نبود، عدالت برقرار شد چون تیم حریف هم خوب بازی کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها