کد خبر : 31396

سرمربی پرسپولیس در آستانه محرومیت

سرمربی پرسپولیس در آستانه محرومیت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در آستانه محرومیت قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین سازی در ابتدای صحبت هایش درباره شکایت باشگاه استقلال از او به خاطر اظهاراتش، گفت: در مورد استقلال صحبتی نکردم و چیزی که گفتم این بود که دوست دارم اگر می‌بریم یا می‌بازیم ورزشی باشد. از وقتی که لیگ شروع شده جریمه‌های ناعادلانه زیادی برای ما در نظر گرفتند. من گفتم چه ببرم چه ببازم نتیجه باید در زمین مسابقه رقم بخورد. این موضوع به تیمی که شما اسمش را می‌برید مربوط نمی‌شود.

او افزود: آنچه در بازی استقلال با پارس جنوبی دیدم باید بگویم نگران فوتبال ایران هستم. تمام تلاشم را می‌کنم فوتبال تیمم بهتر شود. در فوتبال اشتباهات مربی، بازیکن و داوری وجود دارد. به نظرم اتفاقاتی که در بازی پارس جنوبی با استقلال دیدم اشتباه نبود. همه دیدیم نخواستند گل سالم را بگیرند.

پس از اظهارات کالدرون و شکایت باشگاه استقلال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دلیل رعایت نکردن ماده ۷۱ مقررات انضباطی مبنی بر افترا و نشر اکاذیب ابلاغیه‌ای را صادر کرد که ظرف ۲ روز از تاریخ این ابلاغیه (۸ آبان) دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

حال کالدرون در آستانه محرومیت قرار دارد، زیرا او پیش از این توبیخ کتبی شده بود و باید دید چند جلسه با محرومیت مواجه می‌شود. دیدار آینده سرخ‌ها با فولاد در خوزستان است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها