کد خبر : 31365

شعار علیه مدیرعامل استقلال در سینما

شعار علیه مدیرعامل استقلال در سینما

جمعی از هواداران استقلال در مراسم رونمایی از فیلم «آبی به رنگ آسمان» سرمربی این تیم را تشویق کرده و علیه مدیرعامل باشگاه شعار سر دادند.

به گزارش ورزش سه، مراسم اکران فیلم «آبی به رنگ آسمان» امشب با حضور آندره‌آ استراماچونی، سرمربی و تمام اعضای کادر فنی استقلال در سینما باغ کتاب تهران برگزار شد که تعداد زیادی از هواداران این تیم نیز در این برنامه حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم امیر رفیعی، کارگردان فیلم «آبی به رنگ آسمان» توضیحاتی درباره فیلم ارائه داد و سپس استراماچونی برای لحظاتی به صحبت پرداخت.

استراماچونی، سرمربی آبی‌ها در اکران فیلم آبی به رنگ آسمان گفت: «ابتدا باید از افرادی که من را به این مراسم دعوت کردند تشکر کنم؛ همانطور که قبلاً گفتم یکی از مهم‌ترین دلایلی که من اینجا هستم این است که استقلال تیم مردم است.»

بعد از او، مازیار میری کارگردان سینما که یکی از هواداران سرسخت استقلال است، طی اظهاراتی عنوان کرد: «همانطور که آقای استراماچونی گفتند، در این سال‌ها بیشتر ثابت شد که استقلال تیم مردم است؛ در گذشته جایزه‌ای را در لندن برای فیلمم بردم که آن را به باشگاه استقلال تقدیم کردم، اما الان فکر می‌کنم استقلال خیلی خیلی تنهاتر است و نیاز دارد تا همه شما هواداران از این کادر مربیگری که خیلی هم درجه یک هستند، حمایت کنید و در روزهایی که استقلال تنها است، آن را تنها نگذاریم.»

در ادامه این مراسم استراماچونی یک پیراهن استقلال را به رفیعی، کارگردان فیلم «آبی به رنگ آسمان» اهداء کرد و از او تشکر کرد.

پس از آن سرمربی استقلال به همراه کادر فنی‌اش به سمت صندلی‌های انتهای سالن سینما رفت که در این لحظه تماشاگران این تیم مثل دیدارهای اخیرشان شعار «فتحی حیاکن، استقلال رو رها کن» سر دادند و با شعار «استرا I Love You» این سرمربی ایتالیایی را تشویق کردند.

استراماچونی نیز که در زمان ورود و خروج از سالن با تماشاگران عکس یادگاری گرفت و پیراهن‌های استقلال آنها را امضاء کرد، در گفت‌وگوی کوتاهی با رسانه‌ها اظهار کرد: «از هواداران پرشور استقلال که در اینجا حضور دارند، تشکر می‌کنم چون این نشان می‌دهد استقلال تیم مردم و میلیون‌ها طرفدار است.»

او درباره حواشی روزهای اخیر استقلال و ناراحتی او از این وضعیت گفت: «امشب شرایط طوری است که عصبانی نیستم!»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها