کد خبر : 31358

عضو هیات مدیره استقلال کالدرون را به جنگ دعوت کرد!

عضو هیات مدیره استقلال کالدرون را به جنگ دعوت کرد!

صحبت سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی استقلال حواشی زیادی را به دنبال داشته است.

در میان واکنش هایی که به صحبت های کالدرون شد، کامران منزوی عضو هیات مدیره استقلال واکنش محکمی به این موضوع نشان داد؛ تا جایی که اظهارات سرمربی پرسپولیس را نوعی دعوت به جنگ عنوان کرد.

خبرورزشی در این خصوص صحبت های منزوی را منعکس کرده و نوشته است: نتایج این آقا گویای همه چیز است، دوستانی که مشاور او هستند به این مربی بفهمانند که گران قیمت‌ترین تیم تاریخ لیگ را در اختیار دارد و بهتر است به کارش خودش بپردازد و بگوید با گران قیمت‌ترین تیم تاریخ چه کرده است؟ استقلال تیمی جوان و بی ادعا است و قیمت بازیکنان ما یک چهارم پرسپولیس هم نیست. آخرین بار باشد از مجموعه رقیب در مورد تیم ما حرف می‌زنند، اگر دوست دارید وارد جنگ شوید، بسم الله. من به آن‌ها می‌گویم فضای فوتبال، وزارت ورزش و نهاد‌های دیگر تحمل چنین صحبت‌هایی را ندارند.

نمی‌شود یک نفر از گرد راه برسد و هرچه می‌خواهد بگوید، حرف‌های او تیتر مجله‌های زرد ۲۵ سال پیش است و دیگر دوره این صحبت‌ها گذشته است. ایشان به تیم خودش برسد و بگوید چرا با داشتن این همه ستاره این قدر با صدر جدول فاصله دارد و با تیم ما که یک تیم جوان است فقط سه امتیاز فاصله دارد. به این دوستمان می‌گویم استقلال هنوز آنقدر ضعیف نشده است که هر کسی در مورد آن صحبت کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها