کد خبر : 31294

پایان دومین پرنده‌ فروش در پرسپولیس!

پایان دومین پرنده‌ فروش در پرسپولیس!

جونیور براندائو آنقدر برای پرسپولیس خرید بدی بود که خیلی‌ها را یاد دی‌کارمو انداخت؛ دیگر مهاجم برزیلی پرسپولیس در لیگ هشتم که واقعا کیفیت افتضاحی داشت و بعد از پایان دوره ناموفق حضورش در این تیم، راست یا دروغ در موردش گفتند شغل اصلی‌اش در برزیل پرنده‌فروشی بوده است! حالا جونیور هم همان راه را می‌رود.

به گزارش دنیای اقتصاد، او که بعد از پیگیری‌های مستمر کالدرون برای جذب مهاجم خارجی استخدام شد، هرگز نتوانست گره از کار خط حمله سرخ‌ها باز کند و شرایطی به وجود آورد که هواداران حتی حاضر نیستند یک ثانیه هم او را در زمین ببینند.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس البته سعی کرد با بازی دادن به او، پتانسیل فنی احتمالی‌اش را فعال کند؛ اما بعد از مسابقه با پیکان بود که همه فهمیدند در این گور، مرده‌ای نخوابیده! حالا کالدرون در حاشیه تمرین پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگاران حرف‌هایی زده که تلویحا حاکی از پایان کار جونیور در پرسپولیس است.

سرمربی قرمزها گفته: «در مورد خارج شدن نام جونیور از لیست، از باشگاه سوال کنید؛ اما این را بدانید بازیکنی که من از او راضی نباشم در تیمم بازی نخواهد کرد؛ درست مثل همین مسابقه آخر با شاهین که جونیور بازی نکرد. قطعا ما در دسامبر مهاجم جدید خواهیم گرفت؛ مهاجمی که بتواند در بازی‌های آسیایی خواسته‌هایمان را برآورده کند. همه ما در باشگاه به این نتیجه رسیده‌ایم که یک مهاجم خوب با توانایی‌های بالا در نیم‌فصل جذب کنیم.» خبر بد برای پرسپولیسی‌ها اما این است که ظاهرا بند فسخ خاصی هم با محوریت عدم گلزنی در قرارداد جونیور موجود نیست و شایعات در این زمینه صحت ندارد. به این ترتیب باشگاه برای خلاص شدن از شر او باید دنبال توافق با این برزیلی‌نما باشد!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها