کد خبر : 31287

جزئیات درگیری در تمرین ذوب آهن/ بازگشت لیدر اخراجی هدفمند بود؟

جزئیات درگیری در تمرین ذوب آهن/ بازگشت لیدر اخراجی هدفمند بود؟

تیم فوتبال ذوب آهن درحالی که می‌تواند از این هفته خودش را از بحران خارج کند و پیروزی‌هایش را در لیگ برتر استارت بزند، با اتفاقی عجیب مواجه شده است.

به گزارش مهر، تیم فوتبال ذوب آهن فصل را خوب آغاز نکرد و ظاهرا نتایج این تیم کمتر از انتظارات است تا رضایتمندی هواداران از عملکرد سبزپوشان کاهش یابد.

در حالی که موضع رسمی باشگاه در صحبتهای مدیرعامل و سخنگوی باشگاه حمایت کامل از تیم فنی و سرمربی باشگاه است، برخی مصاحبه‌ها بر خلاف مواضع رسمی باشگاه و تعیین زمان برای سرمربی و دادن اولتیماتوم، نشان از دوگانگی سیاست در این باشگاه است.

در همین راستا روز دوشنبه فردی که گفته می‌شود در گذشته لیدر باشگاه بوده اما در زمان مدیریت سعید آذری از تیم دور نگه داشته می‌شد، با حضور در تمرین و درگیری لفظی با علیرضا منصوریان، دقایقی فضای تمرین را ملتهب کرد تا فشار بر سرمربی تیم بیشتر از قبل شود و تمرکز او برای بازی شاهین بوشهر به حداقل برسد.

این فرد بعد از درگیری با علیرضا منصوریان، با واکنش شدید چند بازیکن ذوب آهن مواجه شد. این بازیکنان در حمایت از سرمربی خود، پشت منصوریان در آمدند و این فرد را مجبور کردند که تمرین ذوب آهن را ترک کند.

البته نحوه موضعگیری سخنگوی باشگاه ذوب آهن هم که روز گذشته با خبرنگار مهر گفتگویی داشت در نوع خود عجیب بود. جمشیدی در این گفتگو اعلام کرد که چنین اتفاقاتی در تمرین تیم ها طبیعی است! 

ذوب آهن فصل گذشته نیز چنین وضعیتی در لیگ داشت و بعد از حضور علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی نه تنها در لیگ برتر روی مسیر پیشرفت قرار گرفت و در نهایت در رتبه ششم جدول ایستاد، بلکه در آسیا هم بهترین نتایج را در بین تیم‌های ایرانی گرفت. ذوبی ها فصل پیش با منصوریان هم بهترین تیم ایرانی در آسیا شدند و هم تنها تیم بدون شکست آسیا در مرحله مقدماتی بودند.

مشکلات ذوب آهن در این فصل تنها به مسائل فنی ختم نمی شود و مشکل اصلی این باشگاه ریشه در مسائل مالی دارد. اگر مشکلات مالی را ریشه اصلی ضعف فنی ندانیم، نباید آن را در جایگاه امروز این تیم در جدول چندان هم بی تاثیر دانست.

ذوب آهن در هشت هفته گذشته از لیگ مقابل سایپا، پارس جنوبی، تراکتور، صنعت نفت، استقلال، سپاهان، شهر خودرو و پیکان به میدان رفته و نگاهی به حریفان این تیم مشخص می کند آنها بسیاری از بازیهای دشوار مقابل تیم های مدعی از جمله تراکتور، استقلال، صنعت نفت، سپاهان و شهر خودرو را گذرانده‌اند که این آمار نشان می‌دهد روند امتیاز گیری آنها در مقابله با این حریفان و داشتن این مقدار مشکلات مالی، خیلی هم بی تناسب نیست.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها