کد خبر : 31269

علت لغو تمرین امروز استقلال از زبان سرپرست

علت لغو تمرین امروز استقلال از زبان سرپرست

سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به دلایل لغو تمرین امروز این تیم، گفت: به نظر شما باید خودم گچ می‌خریدم و زمین را خط‌کشی می‌کردم؟

 جواد زرینچه در خصوص لغو تمرین امروز تیم فوتبال استقلال گفت:‌ همانطور که می‌دانید امروز تعطیل است و تا ۶ صبح هم بارندگی ادامه داشته و متأسفانه زمین مجموعه ورزشی انقلاب هم خط‌کشی لازم را نداشت.

وی افزود: ما می‌توانستیم تمرین را به زمین شماره دو مجموعه ورزشی تهرانسر منتقل کنیم، اما سرمربی تیم زمین شمار یک را می‌خواست و عملاً این اتفاقات باعث شد تمرین امروز لغو شود.

زرینچه در خصوص اینکه به هر حال استراماچونی بابت این اتفاق ناراحت است و تیمش یک جلسه تمرین را از دست داده، گفت: من امروز تمام رایزنی‌ها را انجام دادم و در روز تعطیل چندین و چند تماس گرفتم که امکان برگزاری تمرین در مجموعه انقلاب وجود داشته باشد، حتی این مجموعه هم تعطیل بود و باید کلی رایزنی صورت می‌گرفت تا بازیکنان به آن ورود کنند و ما همه این کارها را انجام دادیم، اما به نظر شما آیا من باید خودم گچ می‌خریدم و زمین را خط‌کشی می‌کردم؟

وی تصریح کرد: تمام چانه‌زنی‌ها را انجام دادیم، ولی چون امروز تعطیل بود و بارش باران هم تا صبح ادامه داشت، مسئولان ورزشگاه انقلاب زمین را خط‌کشی نکرده و از آن سو هم زمین شماره یک مجموعه تهرانسر دچار آبگرفتگی شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فردا امکان برگزاری تمرین وجود دارد، چون خط‌کشی زمین هم آماده نیست، گفت: ما امروز پیگیری‌ها را کرده‌ایم و قرار است فردا زمین تمرین خط‌کشی‌شده دراختیار تیم قرار بگیرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها