کد خبر : 31254

انصاری: هر چه زمان بیشتر بگذرد، ترسم کمتر می‌شود


انصاری: هر چه زمان بیشتر بگذرد، ترسم کمتر می‌شود

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در برخی از بازی‌ها که نباید می‌باختیم، بازنده شدیم اما شما همان بازی‌ها را ببینید، متوجه می‌شوید که در بازی‌هایی که باختیم هم مستحق شکست نبودیم.

به گزارش تسنیم،  محمد انصاری در خصوص شرایط تیم پرسپولیس، وضعیت خودش بعد از یک مصدومیت سنگین، پست جدیدش در پرسپولیس و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

بعد از چند سال یک بُرد پرگل به دست آوردید. در خصوص بازی با شاهین و وضعیت پرسپولیس صحبت کن.

فکر می‌کنم که خدا را شکر شرایط تیم خوب شده و هفته به هفته بهتر بازی می‌کنیم. در بازی با شاهین هم عملکرد خوبی داشتیم و موفق شدیم که برد پرگلی به دست بیاوریم. در این بازی تفکرات کادر فنی را در زمین پیاده کردیم و امیدوارم که با ادامه این روند در بازی‌های دیگر هم بتوانیم نتایج خوبی به دست بیاوریم.

با این برد پرگل، انتظارات از پرسپولیس باز هم بالا رفت. فکر می‌کنی بتوانید به این انتظارات پاسخ دهید.

مطمئناً در همه بازی‌ها ما برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم و می‌خواهیم که عملکرد خوبی از خودمان نشان دهیم. در بازی با شاهین هم خوشبختانه خیلی زود به گل رسیدیم و این مسئله در روند بازی ما تأثیرگذار بود به طوری که موفق شدیم گل‌های بعدی را هم بزنیم. همه تلاش ما این است که بتوانیم در ادامه راه هم این وضعیت خوبی که داریم را ادامه دهیم.

بعد از یک مصدومیت سنگین، دوباره به ترکیب پرسپولیس برگشتی. در خصوص آخرین وضعیت خودت صحبت کن و اینکه دیگر مشکلی نداری؟

به هر حال مصدومیت سنگینی را پشت سر گذاشتم، اما از روزی که دوباره به تمرینات پرسپولیس برگشتم، تلاش کردم که خودم را با شرایط تمرینی وفق بدهم و مهم‌تر از هر چیز این بود که تمرینات خوبی داشتم باشم. قبل از هر چیز باید تمرکزم را روی کار خودم می‌گذاشتم و کاری به مشکلات و حواشی نداشتم. تلاش کردم که در موفقیت‌های پرسپولیس سهم کوچکی داشته باشم و امیدوارم در ادامه راه بتوانم مؤثر باشم و به پرسپولیس در گرفتن نتایج خوب کمک کنم.

در روزهای ابتدایی بعد از بازگشت از مصدومیت، مشخص بود که هنوز با ترس تمرین می‌کنی. این ترس در حال حاضر از بین رفته است؟

به هر حال هر چه زمان بیشتر بگذرد، ترس من هم کمتر می‌شود و یک مسئله طبیعی است. مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی واقعا سنگین است و امیدوارم هیچ ورزشکاری دچار چنین مصدومیتی نشود. قطعا هر چه زمان بیشتر بگذرد، ترس من هم نسبت به این مصدومیت بهتر خواهد شد و این یک چیزی کاملاً طبیعی است.

باز هم به جای بازی در پست دفاع کناری، در پست دفاع وسط به زمین می‌روی. بازی در کدام پست برای خودت بهتر است؟

باور کنید که این مسئله برای من فرق نمی‌کند و چه در دفاع کنار و چه در دفاع وسط و حتی روی سکو یا روی نیمکت هم باشم، برای من موفقیت پرسپولیس در اولویت است. من یک بازیکن هستم و هر کجا که سرمربی تیم صلاح بداند بازی می‌کنم و برای من فرق نمی‌کند کجا به زمین بروم.

روز پنج‌شنبه باید یک بازی حساس را با ماشین‌سازی برگزار کنید. فکر می‌کنی این بازی که قطعا سخت هم خواهد بود، به سود شما به پایان می‌رسد؟

ماشین‌سازی تیم خیلی خوبی است و ما در جام حذفی هم با این تیم بازی کردیم و از آنها شناخت خوبی داریم. این تیم برای ما کاملاً قابل احترام است، اما ما به دنبال انجام یک نمایش خوب و کسب سه امتیاز هستیم، چرا که می‌خواهیم هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند را خوشحال کرده و آنها را راضی به خانه بفرستیم. سعی می‌کنیم با انجام یک بازی خوب و ضمن کسب سه امتیاز، این بازی را به پایان برسانیم.

پرسپولیس امسال نسبتاً عملکرد پرنوسانی داشت و این مسئله باعث شد که نگرانی‌ها بابت آینده پرسپولیس به وجود بیاید. فکر می‌کنی که این نوسان همچنان ادامه‌دار خواهد بود؟

قبول دارم که ما در برخی از بازی‌ها که نباید می‌باختیم، بازنده شدیم اما شما همان بازی‌ها را ببینید و متوجه می‌شوید که در بازی‌هایی که باختیم هم مستحق شکست نبودیم. ما در دقایق پایانی گل می‌خوردیم که واقعاً بدشانسی بود و همین گلهای دقایق آخر باعث می‌شد که نتوانیم از این بازی‌ها امتیاز بگیریم. فکر می‌کنم در ادامه راه، دیگر نوسانی نداشته باشیم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

خودت چرا اینقدر کم گل می‌زنی؟!

به هر حال در شرایط بازی باید فرصتی پیش بیاید تا شما بتوانید گلزنی کنید، اما من به عنوان یک مدافع وظیفه دارم که در ابتدا از دروازه تیم خودی محافظت کنم و بعد اگر فرصتی پیش آمد گل هم بزنم، اما به هر حال باید جواب اعتماد مربی تیم را که من را در ترکیب اصلی می‌گذارد بدهم. مطمئناً در ادامه فصل اگر موقعیتی پیش بیاید، حتماً گلزنی هم خواهم کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها