کد خبر : 31244

سخت است استقلال را مدعی بدانیم

سخت است استقلال را مدعی بدانیم

پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد عیار اصلی این تیم در دیدار هفته آینده مقابل تراکتور تبریز مشخص خواهد شد.

به گزارش تسنیم ، سیروس دین‌محمدی درباره پیروزی ۲ بر صفر تیم استقلال مقابل پارس جنوبی در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت:استقلال در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و هیچ فضایی به تیم حریف نداد. حتی این تیم می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند، ولی من از تعویض سجاد آقایی تعجب کردم. وقتی مربی یک بازیکن هجومی را بیرون می‌کشد فشار به خط هافبک و خط دفاع می‌آید. بعد از بیرون کشیدن آقایی، قائدی در خط حمله تنها شد و به نظرم تعویض او کمی عجولانه بود.

سیروس دین‌محمدی در مورد شعارهایی که هواداران علی امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال سر دادند و اینکه در هفته‌های گذشته با وجود نتایج خوب استقلال، اما همچنان این شعارها ادامه دارد، گفت:من خودم هم از شنیدن این شعارها تعجب می‌کنم. هواداران که قرار نیست مدیریت باشگاه را تعیین کنند. آنها باید تیم محبوب‌شان و بازیکنانی را که دوست دارند، تشویق کنند. این شعارها اعتمادبه‌نفس بازیکنان را پایین می‌آورد.

سیروس دین‌محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه با بیان اینکه عیار استقلال در دیدار هفته آینده مقابل تراکتور مشخص خواهد شد، تأکید کرد:البته پارس جنوبی تیم خوبی بود، اما استقلال امروز خیلی خوب بازی کرد. با این وجود باز هم عیار اصلی تیم‌ها مقابل تیم‌هایی مانند تراکتور، شهر خودرو و سپاهان مشخص می‌شود.

«آیا استقلال را به‌عنوان مدعی کسب عنوان قهرمانی می‌بینید؟»، دین‌محمدی در واکنش به طرح این سؤال بیان کرد:بنده به‌عنوان یک استقلالی اگر تیم خوب بازی کند سعی می‌کنم همیشه حمایت کنم، اگر جایی هم انتقاد داشته باشم، سعی می‌کنم منطقی باشد. با این شرایط خیلی سخت است استقلال را مدعی قهرمانی بدانیم. با بازی‌هایی که از سپاهان، تراکتور و شهر خودرو دیده‌ایم و پرسپولیس هم که این هفته پنج گل به شاهین شهرداری بوشهر زد، مدعی بودن استقلال سخت است، مگر اینکه در نیم‌فصل تیم را تقویت کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها