کد خبر : 31239

قلعه‌نویی: برای فحاشی به ناموس من، اتاق فکر تشکیل داده‌اند!


قلعه‌نویی: برای فحاشی به ناموس من، اتاق فکر تشکیل داده‌اند!

سرمربی سپاهان اصفهان در واکنش به حواشی اخیر نوشت: هواداران واقعی تیم‌ها به دلایل مختلف و از جمله همین فضای ناپاک فحاشی ترجیح می‌دهند به ورزشگاه نروند و این باعث شده عملاً‌ اختیار سکو‌ها به دست عده‌ای فحاش بیفتد.

به گزارش خبرورزشی، امیر قلعه نویی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش مدعی شد که فحاشی های اخیر علیه او در ورزشگاه‌ها سازمان یافته بوده است. سرمربی سپاهان اصفهان در این خصوص نوشت:

این روز‌ها فضای ورزشگاه‌ها آزاردهنده شده. نه فقط به خاطر این‌که من (قلعه‌نویی) هدف فحاشی سازمان‌یافته‌ی عده‌ای شده‌ام. هواداران واقعی تیم‌ها به دلایل مختلف و از جمله همین فضای ناپاک فحاشی ترجیح می‌دهند به ورزشگاه نروند و این باعث شده عملاً‌ اختیار سکو‌ها به دست عده‌ای فحاش بیفتد. این‌ها هوادار نیستند. بنده‌ پولند و هر روز ممکن است به یک سمت بچرخند.

عده‌ای در یک باشگاه، از زمانی که تیم من تبدیل به رقیب اصلی‌شان شد، اتاق فکری تشکیل داده‌ند تا با فحاشی به ناموس و خانواده‌ی من سپاهان را از دایره‌ی رقابت خارج کنند. بیایید سابقه‌ این جریان اخیر را مرور کنید. این جریان از قائم شهر شروع شد. شما می‌توانید از رییس کانون هواداران نساجی بپرسید. در آن روز فحش‌های سازماندهی شده شکل گرفت و تا امروز در تمام ورزشگا‌ها - بجز اصفهان- ادامه دارد.

از مسئولین ورزشگاه خرم‌آباد بپرسید. قبل از بازی به ما گفتند جایگاه فلان، منتسب به یک باشگاه خاص است و از آن‌جا به شما توهین می‌شود و کاری هم از ما برنمی‌آید. در سایر ورزشگاه‌ها هم به همین ترتیب. هربار هم ناظر بازی گزارش می‌کند، اما واکنشی از کمیته‌ اخلاق و انضباطی که به کوچک‌ترین مسائل مثل عکس پروفایل بازیکن‌ها ورود می‌کنند، نمی‌بینیم. هیچ‌کس هم پی ماجرا را نمی‌گیرد که این فحاشی گسترده و سازمان‌یافته از کجا ریشه دارد. نه رسانه‌ها و نه همین صدا و سیما.

من بابت لغزش کلام و خارج شدنم از دایره‌ی ادب شهامت و شجاعت عذرخواهی را دارم. اما آیا مدیران آن تیمی که هوادارانش نود دقیقه بدترین الفاظ را به من نسبت دادند هم حاضرند از من عذرخواهی کنند؟ آیا فدراسیون، کمیته‌های اخلاق و انضباطی در این جفایی که به من و خانواده ام شده و خواهد شد واکنشی خواهند داشت.

این جریان اگر جلویش گرفته نشود به روزی می‌رسیم که هیچکسی از این فحاشی سازمان‌یافته در امان نخواهد بود.

قلعه نویی: برای فحاشی به ناموس من اتاق فکر تشکیل داده اند

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها