کد خبر : 31234

نقش جالب کالدرون در اولین هت تریک علی علیپور

نقش جالب کالدرون در اولین هت تریک علی علیپور

علی علیپور در شرایطی بعد از گذشت هفت هفته برای پرسپولیس در لیگ برتر گلزنی کرد که گابریل کالدرون سرمربی سرخپوشان قبل از بازی با شاهین به مهاجم برزیلی تیمش کنایه زده بود.

به گزارش مهر ، در یکی از مسابقات هفته هشتم لیگ برتر پرسپولیس امروز جمعه در بوشهر به مصاف تیم شاهین شهرداری رفت که این بازی با نتیجه ۵ بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

علی علیپور مهاجم پرسپولیس که در هفت هفته گذشته موفق به گلزنی نشده بود، در این مسابقه توانست به تنهایی سه گل به ثمر برساند و سهم زیادی در این پیروزی داشته باشد. این اولین هت تریک علیپور با لباس پرسپولیس است.

نکته جالب توجه در گلزنی علیپور مربوط به صحبت های گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس درباره دیگر مهاجم این تیم بود.

قبل از بازی با شاهین، کالدرون در یکی از تمرینات پرسپولیس در جمع خبرنگاران دوباره از عدم گلزنی مهاجمان تیمش ابراز ناراحتی کرده و تاکید کرده بود که جونیور براندائو مهاجم برزیلی، گزینه نهم او بوده است.

یکی از خبرنگاران به کالدرون گفت که ممکن است این نوع صحبت کردن وی باعث شود این بازیکن از نظر روحی و روانی بیشتر افت کند. کالدرون هم در پاسخ گفت که بازیکن فوتبال در این سطح باید حرفه ای باشد و اگر او جای جونیور بود بعد از این صحبت ها می رفت و چهار گل به ثمر می رساند!

به نظر می رسد این صحبت ها که کنایه ای به وضعیت مهاجم برزیلی بوده، به نوع دیگری باعث روشن شدن ماشین گلزنی علی علیپور شده است. علیپور سه گل به شاهین زد و اگر بیشتر دقت کرده بود می توانست بیش از این دروازه تیم حریف را باز کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها