کد خبر : 31230

استقلال ۷۰۰ هزار دلار دارد اما …

استقلال ۷۰۰ هزار دلار دارد اما …

استقلال با مشکلات عدیده مالی روبه‌رو است و نتوانسته پول بازیکنانش را بپردازد. این روز‌ها بازیکنان این تیم شدیداً دنبال پول هستند.

به گزارش خبر ورزشی ، استقلال از سال گذشته تا امروز درآمد‌های بین‌المللی خوبی داشته است.

آخرین درآمد آن‌ها مربوط به لیگ قهرمانان آسیا می‌شود. این باشگاه در فصل تمام نشده این رقابت‌ها، ۶ بازی در مرحله گروهی کرد که حاصل آن دو برد، دو مساوی و دو شکست بود. آن‌ها به ازای هر بازی خارج از خانه ۶۰ هزار دلار گرفتند که مجموع آن درآمد ۱۸۰ هزار دلاری بود.

آبی‌ها به ازای دو برد خود هم درآمد ۱۰۰ هزار دلاری داشتند. حاصل دو تساوی استقلال هم ۲۰ هزار دلار بود. یعنی روی هم رفته باشگاه استقلال درآمد ۳۰۰ هزار دلاری از لیگ قهرمانان آسیا داشت. حالا اینکه باشگاه چقدر از پول را به عنوان جریمه پرداخت کرده، مشخص نیست و باید آن را اعلام کند.

مهدی تاج اخیراً گفته پرسپولیس پولش را از کنفدراسیون گرفت. حدوداً ۲۵ روز قبل بود که پول به حساب قرمز‌ها رسید ولی باشگاه استقلال حتی اگر پول را هم دریافت کرده، یک کلمه هم نگفته. به همین خاطر بازیکنان استقلا‌ل شدیداً حساس شده‌اند. از اردوی استقلال خبر می‌رسد بازیکنان مدعی‌اند باشگاه پول دارد ولی به آن‌ها نمی‌دهد. یکی از بازیکنان این تیم به خبرورزشی گفت:باشگاه ۳۰۰ هزار دلار از کنفدراسیون درآمد داشته و ۴۰۰ هزار دلار هم به خاطر پرداخت به پروپییچ دست سفارت ایران در کرواسی داشته، پس چرا پول نمی‌دهد؟ بازیکنان می‌گویند فیفا پول آن بازیکن را داده، بنابراین پول استقلال در حساب است. یعنی استقلال در بدترین حالت ۷۰۰ هزار دلار پول داشته و یا دارد که بالای ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می‌شود. بازیکنان می‌گویند باشگاه که اینقدر پول دارد چرا به آن‌ها پول نمی‌دهد؟!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها