کد خبر : 3123

جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان + جدول

جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان + جدول

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات ثبت‌نام مهارت‌آموزان سال 1397 استخدام پیمانی آموزش‌و‌پرورش در این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، براساس این اطلاعیه تنها مرجع اطلاع‌رسانی درباره مسائل مرتبط با دوره مهارت‌آموزی، پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فرهنگیان و پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه است و دانشگاه فرهنگیان اخبار سایر مراجع اطلاع‌رسانی اعم از سایت‌های خبری و شبکه اجتماعی را تایید نمی‌کند.

برنامه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون سال 1397 استخدام پیمانی آموزش و پرورش، دارای 3 مرحله اصلی است به شرح زیر است:

مرحله اول: تعیین محل آموزش

پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از محل آموزش خود باید از امروز 5 آبان تا ساعت 24 روز دوشنبه 7 آبان به «سامانه تعیین محل آموزش مهارت آموزان» به نشانی stats.cfu.ac.ir/state مراجعه کنند و پس از اطلاع از استان محل آموزش، پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از زمانبندی ثبت‌نام و جزییات مربوط به محل و زمان برگزاری دوره از روز شنبه 12 آبان به سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود (به عنوان مثال مهارت‌آموزان استان آذربایجان شرقی به سایت دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی) مراجعه کنند.

اگر مهارت‌آموز دارای شرایط خاص (شامل بارداری، بیماری صعب‌العلاج و ...) باشد، باید در روزهای یکشنبه و دوشنبه 6 و 7 آبان 1397، درخواست انتقال خود را با «شرح علت» و «مدارک مربوطه» در درگاه stats.cfu.ac.ir/state قسمت درخواست جابه‌جایی ثبت کنند. البته به درخواست‌هایی که به علت‌هایی چون اشتباه در تعیین استان محل اقامت در زمان ثبت‌نام در آزمون، اشتغال به تحصیل و ... ترتیب اثر داده نمی‌شود.

مرحله دوم: ثبت‌نام غیرحضوری و حضوری

ثبت‌نام غیرحضوری: پذیرفته‌شدگان باید روز دوشنبه و سه‌شنبه 14 و 15 آبان 1397 برای ثبت‌نام غیرحضوری به سامانه آموزشی دانشگاه فرهنگیان به آدرس http://10.9.29.92 مراجعه کنند.

برای ورود به سامانه آموزشی دانشگاه پذیرفته‌شدگان باید از مرورگر Internet Explorer استفاده کنند و نام کاربری و رمز عبور به صورت پیش فرض در زمان ثبت‌نام، از سوی سامانه اعلام می‌شود. همچنین مهارت‌آموزان باید در اولین ورود به سیستم رمز عبور خود را تغییر دهند و تا پایان دوره مهارت‌آموزی، آن را نزد خود نگهداری کنند.

اسکن صفحه اول شناسنامه و در صورت داشتن توضیحات، صفحه مربوطه، اسکن کارت ملی پشت و رو، اسکن عکس تمام رخ 4*3 در سال جاری با پوشش و ظاهر مناسب و رعایت شئونات اسلامی، اسکن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت (برای آقایان) و اسکن اصل گواهینامه موقت یا اصل دانشنامه برای پذیرفته‌شدگانی که گواهینامه موقت یا دانشنامه دریافت کرده‌اند مدارکی است که قبل از زمان ثبت‌نام الکترونیکی باید پذیرفته‌شده اسکن و فایل مدرک را در مرحله ارسال مدارک در ثبت‌نام الکترونیکی آپلود کند.

ثبت‌نام حضوری: ثبت‌نام حضوری بر اساس برنامه اعلام شده در سایت مدیریت امور استانِ محل آموزشِ مهارت آموز انجام می‌شود. پذیرفته‌شده باید زمان، نشانی محل و جزییات ثبت‌نام حضوری را از طریق سایت مدیریت امور استانِ محل آموزشِ خود دریافت کند. برای مثال پذیرفته‌شدگانی که محل آموزش آن‌ها استان تهران تعیین شده است، باید به پایگاه اطلاع رسانی "مدیریت امور پردیس‌های استان تهران دانشگاه فرهنگیان" مراجعه کنند. ثبت‌نام حضوری تنها از کسانی پذیرفته می‌شود که قبلا ثبت‌نام غیرحضوری کرده باشند.

ارائه تصویر برابر با اصل سند تعهدنامه محضری به دانشگاه/پردیس مجری دوره یکساله مهارت‌آموزی برای ضبط در پرونده آموزشی، پرینت ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه و اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی از مدارک مورد‌نیاز پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام حضوری است.

مراجعه نکردن پذیرفته‌شده تا سوم آذر امسال به معنی انصراف از دوره است و تاریخ‌های اعلام شده هم تمدید نمی‌شود و مسئولیت ناشی از بی‌توجهی به اطلاعات این اطلاعیه به عهده پذیرفته شده است.

مرحله سوم: شروع دوره آموزشی

دوره مهارت‌آموزی سال 1397 شامل دو مرحله است که مرحله اول آن از روز شنبه 19 آبان آغاز می‌شود. پذیرفته‌شدگان باید بلافاصله پس از ثبت‌نام حضوری، بر اساس برنامه اعلامی استان محل آموزش، در همه جلسات آموزشی شرکت کنند. اگر تعداد غیبت‌های مهارت‌آموز در هر یک از دروس بیش از 2 جلسه در هر نیمسال باشد؛ امکان شرکت او در امتحانات پایان پودمان و نیز صدور حکم استخدامی از سوی وزارت آموزش و پرورش وجود نخواهد داشت.

جزئیات ثبت‌نام مهارت‌آموزان آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش در دانشگاه شهیدرجایی

هم‌چنین دانشگاه شهید رجایی هم در اطلاعیه‌ای جزئیات ثبت‌نام مهارت‌آموزان آزمون استخدامی این دانشگاه را اعلام کرده است. در این اطلاعیه اعلام شده است که زمان ثبت‌نام الکترونیکی بعدا در سایت این دانشگاه اعلام می‌شود و در این مدت هم نیازی به پیگیری از طریق تلفن یا مراجعه حضوری وجود ندارد.

مهارت‌آموزان باید بعد از ثبت‌نام الکترونیکی در سامانه گلستان دانشگاه شهیدرجایی، برای اطلاع از ادامه روند آموزش و دروس مجازی باید به سامانه آموزش الکترونیکی به نشانی lms.srttu.edu مراجعه کنند.

مراحل آموزش براساس جدول زمانبندی زیر انجام می‌شود:

بخش نظری پودمان اول صرفا به صورت الکترونیکی است و نیاز به مراجعه حضوری به دانشگاه وجود ندارد. همچنین در این اطلاعیه تاکید شده است که بارگذاری و آپلود مدارک موردنیاز هنگام ثبت‌نام الکترونیکی در سامانه گلستان تاکید شده است.

منبع: پانا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها