کد خبر : 31203

بیرانوند بلیت مالزی را کنسل کرد

بیرانوند بلیت مالزی را کنسل کرد

مرد شماره یک پرسپولیس ترجیح داد در آستانه بازی با ماشین سازی از خیر حضور در مالزی بگذرد و بلیت خود را کنسل کرد.

به گزارش پارس فوتبال ، جایزه «رویای آسیا» که به کارهای خیرخواهانه یک فوتبالیست تعلق می‌یابد، در اولین سال تاسیس خود ممکن است به علیرضا بیرانوند برسد تا او را در تاریخ جاودانه کند. یک روزنامه نگار نپالی تنها رقیب بیرانوند در این راه خواهد بود.

مراسم برترین های سال ۲۰۱۹ آسیا روز چهارشنبه در مالزی برگزار خواهد شد و از سوی AFC  برای بیرانوند بلیت تهیه شده و او سه شنبه باید با پروازی خود را به کوالالامپور برساند. اما بیرانوند قصد ندارد در این مراسم حضور پیدا کند.

بیرانوند در این رابطه در جملاتی کوتاه گفت:    هر چه فکر کردم و شرایط را سنجیدم متوجه شدم بازی پرسپولیس حساس‌تر است و در این شرایط بهتر است در کنار تیمم باشم. من اهداف بزرگ‌تری دارم و البته از کنفدراسیون آسیا نیز ممنونم و بابت توجهی که داشتند و انشاالله برای جایزه مرد سال آسیا می جنگم و روزی برای آن و افتخار قابل توجه برای هواداران عزیز پرسپولیس و همچنین فوتبال ایران به این مراسم خواهم رفت.

حرف های پایانی بیرانوند در مورد دیدار برابر ماشین سازی بود. او در این رابطه توضیح داد:      بازی ماشین سازی برای ما حساس است. بعد از غیبت هواداران در بازی قبلی دلمان برای آنها واقعا تنگ شده است. امیدوارم علیرغم شرایط جوی و مشکلاتی که وجود دارد، در این بازی در کنار ما باشند و بتوانیم یک بازی فوق العاده را به نمایش بگذاریم و به پیروزی برسیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها