کد خبر : 31156

بالاخره صدای کالدرون درآمد: 4 ماه است بدون پول کار می کنیم

بالاخره صدای کالدرون درآمد: 4 ماه است بدون پول کار می کنیم

سرمربی آرژانتینی تیم پرسپولیس بار دیگر از مهاجم برزیلی تیمش انتقاد کرد و این بار صریح تر از قبل درباره مشکلات مالی هم صحبت کرد.

به گزارش پارس فوتبال ، تمرین امروز صبح تیم پرسپولیس به روی خبرنگاران باز بوده و با حضور اهالی رسانه برگزار می شود. در حاشیه این جلسه تمرینی گابریل کالدرون ، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس با خبرنگاران گفت و گویی انجام داد که در اینجا می خوانید:

هیچ دلیلی ندارد که ریلکس باشیم

گابریل کالدرون گفت:

    برای ما هر بازی فینال است و همه می خواهند ما را ببرند. همانطور که شما می بینید، من دارم یک فلسفه جدید فوتبالی وارد می کنم و اجرا می کنم که به زمان نیاز دارد. در بازی آخر شما دیدید که ما چه توانایی هایی داریم و ما باید این راه را ادامه دهیم و هیچ دلیلی ندارد که ریلکس باشیم و خیالمان راحت باشد. ما نیاز به امتیاز داریم و هر طور شده باید این بازی را ببریم.

آینده جونیور را باشگاه می داند، نه من

    باید این را از باشگاه سوال کنید. وقتی از جونیور راضی نباشیم، بازی نمی کند. مثل همین بازی آخر.

بازیکنی که خوب نباشد در تیم من بازی نمی کند

گابریل کالدرون گفت:

    حقیقت این است که من نمی دانم و قرارداد او را نگاه نکرده ام. شما باید بررسی کنید و سوال کنید که آیا جونیور می خواهد برود یا نه. این وظیفه شما است که تحقیق کنید. من مربی ای هستم که هر بازیکنی خوب نباشد، به او بازی نمی دهم. من اطلاعاتی در این مورد ندارم اما در ماه دسامبر حتما یک مهاجم خواهیم گرفت. ما برای لیگ و آسیا یک مهاجم خوب و تاپ می خواهیم که آماده باشد. همه اتفاق نظر داریم که یک مهاجم خیلی خوب نیاز داریم. ما مهاجمی را آوردیم که گزینه نهم بود. با این قیمت ها، بازیکن خوب و باتجربه نمی آید و فقط می توانید بازیکن جوان بیاورید.

۴ ماه است از جیب خودم هزینه کرده ام

    من از اول از مدیر باشگاه خواسته ام که طلب های سال گذشته بازیکنان را پرداخت کند. من هم ۴ ماه است که اینجا هستم. توقع دارم که قرارداد من و دستیارانم پرداخت شود. از جیب خودم هزینه هایی کردم که هنوز باشگاه به من برنگردانده است. این ها اولویت ها هستند. باید ببینیم تا دسامبر مشکلات ما حل می شود یا خیر.

بعد از ۵ سال توانستیم ۵ گل بزنیم

گابریل کالدرون گفت:

 

    الان تیم اوضاع خوبی دارد، بعد از پنج سال نتیجه خوبی گرفتیم و توانستیم ۵ گل به حریفمان بزنیم. درباره جلسه با مدیرعامل هم باید بگویم ما هر هفته یک جلسه با مدیر باشگاه داریم و این چیزی روتین و معمولی است و مسلما اگر تصمیم بزرگ و جدی قرار باشد گرفته شود این اتفاق خواهد افتاد.

خوشحالم که روحیه علیپور برگشت

    از اینکه علیپور روحیه خودش را به دست آورد خوشحال هستیم. او بیشتر از همه می خواست گل بزند. من همیشه گفتم تیم باید خوب بازی کند و کمک کند به مهاجم ها تا گل بزنند. ما خوب بازی کردیم ، او موقعیت های زیادی داشت و توانست گل بزند. فلسفه فوتبال من همین است که خوب بازی کنیم، راه پیروزی همین است.

چمن درفشی فر برای بازیکنان خطرناک است

گابریل کالدرون گفت:

 

    دیروز چمن مصنوعی درفشی فر را بازدید کردیم امکاناتی که آنجا هست خیلی خوب است اما چمن اوضاع خوبی ندارد. قدیمی است و این برای بازیکنان خطرناک است. زمین خراب می تواند باعث مصدومیت بازیکنان شود. در حال حاضر داریم بررسی می کنیم تا جای دیگری را پیدا کنیم.

استراحت به موقعی داشتیم

    بعد از بازی دوستانه دیروز استراحت کردیم. بازیکنانی که در بازی با شاهین بازی نکرده بودند یک بازی دوستانه انجام دادند. یک استراحت خوبی داشتند چون بعد از فیفادی استراحتی نداشتیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها