کد خبر : 31126

سرمربی پرسپولیس به دنبال بازیکن جوان

سرمربی پرسپولیس به دنبال بازیکن جوان

گابریل کالدرون اعلام کرد که قصد تماشای تمرینات و بازی تیم های رده سنی پرسپولیس را دارد.

به گزارش ورزش سه، بر کسی پوشیده نیست که تیم های پایه در ایران وضعیت مناسبی ندارند و این اوضاع در تیم هایی چون پرسپولیس و استقلال بیش از پیش مورد توجه فوتبال دوستان قرار می‌گیرد. حال در جلسه اخیر گابریل کالدرون و محمدحسن انصاری فرد، مدیر سرخپوشان از کالدرون خواست تا با تیم های پایه تعامل بیشتری داشته و به «وحدت رویه» در تیم پرسپولیس کمک کند.

کالدرون در پاسخ به او گفت: علاوه بر بازی با تیم های پایه تمایل دارم که بازی های رسمی  تیم های امید و جوانان باشگاه را از نزدیک ببینم و این را قبلا هم گفته بودم. برنامه بازی های آنها و تمرینات خودمان را می بینم و در فرصتی مناسب بازی های آنها را از نزدیک  تماشا خواهم کرد. به  توجه به جوان ترها  علاقه مندم و نه تنها در پرسپولیس که در تیم های ملی هم حتی بازیکن جوان و زیر نوزده سال را به میدان فرستاده ام. من از استعدادی که توانایی خوبی داشته باشد و توجهم را جلب کند حمایت می کنم و بر این باورم بین تیم های بزرگسال و پایه باید ارتباط خوب و نزدیک برقرار باشد و خودم هم دنبال همین بوده ام و از این نگاه شما و باشگاه استقبال می کنم.

وی همچنین درباره جلسه با سرمربیان تیم های پایه نیز عنوان کرد: نظر بنده این است که در هماهنگی بین باشگاه و مدیر تیم هر چند وقت یکبار مربیان تیم های پایه هم در تمرینات ما حضور یابند. در این فرصت ها می شود در زمین و حین یا حاشیه کار برخی موارد را مطرح کرد و انجام داد.

یکی دیگر از مسائل مورد توجه، استفاده از بازیکنان جوان در زمین مسابقه است. سرمربی آرژانتینی در این باره اظهار داشت: توجه به تیم پایه اتفاق مهمی است و بسیار خرسندم که باشگاه به دنبال استعدادهای خوب است و من هم تمایل دارم این استعدادها را زیر نظر بگیرم و از میان آنها بهترین ها را انتخاب کرده و در تمرینات در اختیار داشته باشم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها