کد خبر : 31124

خط قرمز کالدرون روی نام دو ستاره پرسپولیس ؛ دو سرخپوش در آستانه اخراج !

خط قرمز کالدرون روی نام دو ستاره پرسپولیس ؛ دو سرخپوش در آستانه اخراج !

با وجود آنکه هنوز تا پایان نیم فصل بازی های زیادی باقی مانده است اما بعید به نظر می رسد که این دو بازیکن جایی در سرخ پوشان داشته باشند.

به گزارش پارس فوتبال ، از آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر ۸ هفته می گذرد و پرسپولیس در این مدت توانسته ۵ پیروزی و ۳ شکست را در کارنامه خود به ثبت رساند. سرمربی آرژانتینی سرخ پوشان رفته رفته به جمع بندی نهایی خود درباره تیمش می رسد و بازی به بازی تیم او در حال بهتر شدن و هماهنگ بیشتر است. بعضی از بازیکنان توانسته اند اعتماد کالدرون را جلب کنند و خود را به ترکیب اصلی برسانند و در این میان بازیکنانی هم هستند که ناامید کننده ظاهر شده اند و بعید به نظر می رسد که برای نیم فصل دوم جای در تیم کالدرون داشته باشند.

یکی از این بازیکنان جونیور براندائو است که کابوس وار ظاهر شده و نه پاس گلی داده و نه گلی زده و نه حتی حرکت موثر و سرنوشت سازی انجام داده است و این بازیکن را باید از همین الان جدا شده دانست و حتی اگر در پرسپولیس هم بماند بسیار بعید است که فرصت بازی در ترکیب اصلی را به دست آورد.

و اما بازیکن دیگری که قلم قرمز کالدرون روی نام اسم او هم وجود دارد کسی جز فرشاد احمد زاده نیست.

احمدزاده فصل ناامید کننده ای را در فوتبال لهستان پشت سر گذاشت و در نهایت به پرسپولیس بازگشت اما این بازگشت اصلا خوب نبوده است. او بعد از جنجالی که در دیدار برابر استقلال در داربی داشت در دیدار برابر شاهین فرصت بازی کردن پیدا کرد.

کالدرون در نیمه دوم به احمدزاده فرصت بازی کردن داد اما این بازیکن به خاطر اعتراض های بی مورد خود دو بار کارت زرد از داور دریافت کرد و در میان بهت هم تیمی هایش از بازی اخراج شد. او پیش از این هم با اعتراض کالدرون از تمرین سرخ پوشان کنار گذاشته شد.

بسیار بعید است که احمدزاده با این همه حواشی که برای تیم به وجود آورده در نیم فصل دوم هم برای پرسپولیس بازی کند و باید او را هم از جدا شده های احتمالی سرخ پوشان دانست البته در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و شاید آسیب دیدگی بازیکنان کلیدی و اصلی پرسپولیس باعث شود که بازهم فرصت بازی به جونیور و احمدزاده در ترکیب سرخ پوشان برسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها