کد خبر : 31105

ذوق‌زدگی عجیب پرسپولیسی ها از گل امیری (عکس)

ذوق‌زدگی عجیب پرسپولیسی ها از گل امیری (عکس)

گل وحید امیری اختلاف پرسپولیس با شاهین را دو برابر و پیروزی سرخپوشان را تا حدی قطعی کرده بود، بنابراین شاگردان کالدرون به شکلی جالب و با ذوق زدگی این گل را جشن گرفتند.

به گزارش پارس فوتبال ، تیم پرسپولیس در حالی از سد شاهین بوشهر گذشت که زوج خط حمله این تیم یعنی وحید امیری و علی علیپور، چهار گل به ثمر رساندند. علیپور در دقیقه شش نخستین گل را زد و چند دقیقه بعد نوبت به امیری رسید که با دریبل دروازه‌بان گرجستانی شاهین اختلاف را بیشتر کند.

این گل سبب شد تا پرسپولیس برای اولین بار در این فصل با دو گل از حریفش پیش بیفتد و همچنین پیروزی سرخپوشان در مقابل شاهین را نیز تا حدی قطعی کرد. بنابراین بازیکنان پرسپولیس به این شکل و با ذوق زدگی خاصی آن را جشن گرفتند. آن هم در شرایطی که امیری با آرامش همیشگی دست ها را به نشانه شکرگزاری بالا برده و به سمت طرفداران حرکت می‌کرد.

اما نکته جالب این که وحید امیری گلزن شماره ۱۹ پرسپولیسی ها در بین نیمه تعویض شد و جای خود را به فرشاد احمدزاده داد. بازیکنی که پس از اعتراض به داور با کارت زرد دوم جریمه شد و از زمین بیرون رفت.

گل وحید امیری اختلاف پرسپولیس با شاهین را دو برابر کرد، بنابراین شاگردان کالدرون به شکلی جالب و با ذوق زدگی این گل را جشن گرفتند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها