کد خبر : 31030

استقبال از بازیکن کم پیدای پرسپولیس با تکل خشن! (عکس)

استقبال از بازیکن کم پیدای پرسپولیس با تکل خشن! (عکس)

هافبک عراقی پرسپولیس بعد از مدت ها دوری از تمرینات امروز با یک تکل خشن مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش ورزش سه بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس قرار بود روز 24 مهر مثل دیگر ملی پوشان در تمرینات تیم باشگاهی اش حضور پیدا کند اما به دلیل آنچه مشکل پاسپورت این بازیکن عنوان شد او ده روز دیرتر به تهران آمد و در نهایت دو بازی حساس تیمش برابر پیکان و شاهین شهرداری بوشهر را از دست داد.

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر شاهین بوشهر یک بازی تدارکاتی با تیمی از لیگ دو به نام اترک بجنورد یک بازی تدارکاتی برای آن بازیکنانی که در هفته هشتم به میدان نرفتند در نظر گرفت.

بشار رسن در این بازی در ترکیب تیم پرسپولیس قرار گرفت و در اواسط بازی با یک تکل خشن از سوی بازیکن حریف دچار مصدومیت شد. در زمین لغزنده و خیس ورزشگاه شهید کاظمی بشار در یک صحنه در میانه زمین در حال حرکت بود که بازیکن اترک یک تکل از پشت روی پای او زد و باعث شد بشار دقایقی را روی زمین دراز کشیده و در نهایت با کمک دیگر بازیکنان به میدان برگردد.

 


بشار بعد از آنکه تبدیل به بازیکن ثابت پرسپولیس کالدرون شده بود برای بازی های تیم ملی به عراق رفت و دو بازی تیمش را از دست داد. او برای بازگشت به ترکیب اصلی کار سختی دارد چرا که پرسپولیس هر دوبازی را بدون بشار با برد پشت سرگذاشته و شاید کالدرون هافبک عراقی  را که ده روز از تمرینات تیم دور بوده است به سختی در بین نفرات یازده نفر اصلی بازی برابر ماشین سازی قرار دهد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها