کد خبر : 30964

حمایت تمام قد شجاعیان از استراماچونی

حمایت تمام قد شجاعیان از استراماچونی

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران که برایم سنگ تمام گذاشتند، دوباره تشکر می‌کنم. امیدوارم لایق این باشم که بعد از دوران مصدومیت پیراهن استقلال را بپوشم.

به گزارش تسنیم، داریوش شجاعیان پس از پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی جم در نشست خبری این بازی اظهار داشت: واقعاً از سرمربی تیمم خیلی ممنونم، چون در این مدتی که این اتفاق (مصدومیت شدید از ناحیه زانو) افتاده با پیام‌هایش به من روحیه داده است. به نظرم این مرد خیلی بزرگ است و باید همه‌ی ما برای او جان بدهیم.

وی در ادامه افزود: استراماچونی انسان فوق‌العاده باشخصیتی است که به استقلال آمده و تیم ما دوباره با او بلند شده است. من نتوانستم در ادامه فصل به تیم کمک کنم، ولی امیدوارم بازیکنان استقلال قدر این مربی را بدانند.

«این دومین مصدومیت جدی شما بود. چقدر امیدوارید که دوباره بتوانید به میادین بازگردید؟»، هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش گفت: من امروز چندین بار تشکر کردم، ولی دوباره تشکر می‌کنم از هواداران که برایم سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم لایق این باشم که بعد از دوران مصدومیت پیراهن استقلال را بپوشم.

شجاعیان خاطر نشان کرد: همه جا گفتم امثال داریوش شجاعیان با این هواداران زنده هستند و مدیون آن‌ها هستم. امیدوارم همین‌طور که امروز از تیم حمایت کردند، به حمایت خود ادامه دهند. این تیم لیاقت پشتیبانی هواداران را دارد. همان‌طور که سرمربی تیم گفت در خط دفاع هم خوب کار کردیم. امیدوارم همین‌طور حمایت کنند و بتوانیم آخر فصل یک هدیه خوب با قهرمانی به هواداران بدهیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها