کد خبر : 30946

علی کریمی را نشکنیم

علی کریمی را نشکنیم

علی کریمی، مثل علی دایی و مثل علی پروین، سه مردی هستند که باید تشخص‌شان، جایگاه‌شان و احترام همیشگی‌شان حفظ شود! شخصیت‌های ملی ورزش!

به گزارش خبرورزشی، درباره علی کریمی، که دوباره نامش را به عنوان مربی بعدی یک تیم فاقد نیروی انسانی کارآمد و موفق و فاقد آینده خوب، بر سر زبان‌ها انداخته بودند، یک حرف داریم که زمان بیان کردنش، شاید هم اینک است، پیش از اینکه، دوباره ببازد! پیش از آنکه باز هم وارد یک روند، با نتیجه‌ای که معلوم است و محتوم است بشود!

کریمی حق بازنده شدن ندارد! کریمی نباید مغلوب شود! همان یک بار کافی بود که گفته‌اند:

... اگر هوسه، یک دفعه بسه! علی کریمی، از یک سوراخ، دو بار و چند بار، نباید گزیده شود!

مگر فوتبال ما، چند شخص با شخصیت و با منش و با درجه عالی مقبولیت نظیر علی کریمی دارد که بخواهد، دوباره وارد یک بازی همه‌سر باخت مجدد بشود؟

تجربه سپیدرود کافی نیست؟ اتفاقاتی که در سپیدرود رخ داد کفایت نداشت؟ این حقیقت را باید دانست و باید رعایتش کرد.

علی کریمی، مثل علی دایی و مثل علی پروین، سه مردی هستند که باید تشخص‌شان، جایگاه‌شان و احترام همیشگی‌شان حفظ شود! شخصیت‌های ملی ورزش!

علی کریمی، هم حق مربیگری دارد و هم عرضه و لیاقت و توانش را، ولی مربی خوب، تیم خوب و بازیکن خوب هم می‌خواهد! کریمی بدون بازیکنان درجه اولی ره به جایی نمی‌برد! با سرنوشتی از قبل معلوم و او را به مسلخ حرف‌های صد من یک غاز بردن!

کریمی مربی باید وارد تیمی شود که در قواره اول فوتبال ایران اگر نیست، در قامت آخرین تیم‌ها نیز نباشد! می‌دانیم که احترام امامزاده با متولی آن است و هر کس باید خودش، خود را بپاید!

کریمی، روی زمین نمانده است که برای مربیگری، وارد هر تیمی با هر بضاعت انسانی بشود! «علی» اعتباری دارد که نگو! علی احترامی را واجد و شایسته است که مپرس! کریمی، نه محتاج پول مربیگری است و نه احتیاجی دارد به آوازه حضور! کریمی را نباید به شکست خوردن و به درجه دوم و چندم بودن عادت داد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها