کد خبر : 30923

بالاخره جونیور فیکس نشد

بالاخره جونیور فیکس نشد

جونیور براندائو مهاجمی که این روز ها فشار زیادی را تحمل میکند و زیر انتقاد شدید هواداران قرار گرفته است،در دیدار پرسپولیس مقابل شاهین شهرداری روی نیمکت ذخیره‌ها حضور دارد.

به گزارش پارس فوتبال ، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می‌رود و ۲ تیم درصدد هستند تا به پیروزی برسند. گابریل کالدرون امیدوار ست تا همراه با سرخ‌ها پس از پیروزی رو در روی پیکان، برد دیگری بدست آورد و از سویی دیگر شاهینی‌ها به دنبال اولین پیروزی شان هستند.

جونیور براندائو برزیلی که در ابتدای فصل به پرسپولیس پیوست، در بازی‌های گذشته این تیم عملکرد ضعیفی را به ثبت رسانده و مورد انتقادات کارشناسان قرار گرفته است و به همین دلیل در دیدار پرسپولیس مقابل شاهین شهرداری روی نیمکت ذخیره‌ها حضور دارد.

این بازیکن جوان که سابقه بازی در لیگ برزیل و بلغارستان را دارد با صلاحدید کالدرون مقابل شاگردان کریمیان بازی نمی‌کند و قرار است کادرفنی از دیگر بازیکنان در خط حمله سود ببرد. براندائو که تاکنون عملکرد ضعیفی را ارائه کرده، حتی در نیمه اول دیدار با پیکان، تنها ۸ پاس داد که تنها ۶ مورد آن صحیح بود و به مقصد رسید و هیچ کدام از آن‌ها نیز کلیدی نبود. در واقع اثر مثبتی در نمایش تیم پرسپولیس نداشت و هیچ شوتی نیز راهی دروازه حریف نکرد.

در پایان لازم به ذکز است، این بازیکن گرانترین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود و اگر با همین روند ادامه دهد، قراردادش در نیم فصل فسخ خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها