کد خبر : 30821

نقطه تاریک استقلال در بازی مقابل سایپا


نقطه تاریک استقلال در بازی مقابل سایپا

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در ارزیابی اش از عملکرد آبی پوشان در دیدار برابر سایپا، گفت: ساختار دفاعی استقلال هنوز مشکل دارد و باید روز به روز با تمرینات ویژه بهتر شود.

به گزارش مهر، بهتاش فریبا با تاکید بر اینکه استقلال پیروزی خوبی برابر سایپا کسب کرد و به شرایط روحی مطلوبی رسید گفت: با این پیروزی توقعات از استقلال بیشتر می‌شود، آنها از لحاظ کار تاکتیکی بسیار خوب بودند. موقعیت‌های زیادی به دست آوردند و توانستند در ضربات ایستگاهی، سه بار دروازه حریف را باز کنند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: عارف غلامی یکی از بهترین‌های استقلال بود، در کار دفاعی عملکرد خوبی داشت و در کار هجومی هم تأثیرگذار بود. امیدوارم او همین روند را بدون حاشیه ادامه دهد تا بتواند یکی از موفق‌ترین بازیکنان لیگ باشد.

وی بیان کرد: میلاد زکی‌پور با توجه به سه مدافع شدن استقلال، حرکت رو به جلوی خوبی دارد و در بازی با سایپا هم نقش بسزایی در موفقیت استقلال داشت البته تنها مشکل این بازی که همه را ناراحت کرد، مصدومیت شجاعیان بود. امیدوارم هر چه زودتر بهبود یابد و شرایط امید روانخواه را پیدا نکند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد خط دفاع استقلال گفت: حواس ما تنها به چهار گلی بود که استقلال به ثمر رساند اما باید فراموش نکنیم در این بازی سایپا صاحب پنج موقعیت گل شد و نقطه تاریک این دیدار بود. همچنین عملکرد حسینی باعث شد سه تک‌ به تک وارد دروازه استقلال نشود. باید یادمان باشد که در بازی‌های آینده شرایط سخت‌تر خواهد شد و همیشه شانس با استقلال یار نخواهد بود؛ بنابراین استراماچونی باید تمرینات ویژه‌ای را برای خط دفاع استقلال تنظیم کند تا بازیکنان دفاعی استقلال هماهنگی بهتری پیدا کنند.

بهتاش فریبا در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر پارس جنوبی جم افزود: استقلال بازی سختی برابر پارس جنوبی دارد، مطمئناً آنها دچار غرور نخواهند شد بلکه این بردها انگیزه‌شان را بیشتر خواهد کرد. استقلال درست مثل دوران منصوریان شده که هر بازی سه گل به حریفانش می‌زد بنابراین باید منتظر یک بازی خوب از استقلال برابر پارس جنوبی باشیم.

وی تأکید کرد: پارس جنوبی همانند استقلال تغییرات زیادی داشته، مطمئناً آنها آنالیز خوبی از آبی‌پوشان خواهند داشت ولی اعتقاد دارم استقلال با حمایت هوادارانش می‌تواند این بازی را هم با پیروزی به پایان برساند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود قهرمانی لیگ این فصل بین سپاهان و تراکتورسازی خواهد بود، خاطرنشان کرد: هفته هفتم را پشت سر گذاشتیم و وارد هفته هشتم خواهیم شد. در نیم فصل دوم تیم‌ها کمتر به یکدیگر امتیاز می‌دهند. ۲۲ هفته تا پایان لیگ باقی مانده، اگرچه قلعه‌نویی تیم بسیار خوبی دارد و از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار است، اما تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس و شهر خودرو هم می‌توانند در آینده‌ای نه چندان دور مدعی گرفتن جام باشند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها