کد خبر : 30817

ماجرای درگیری سرمربی برکنار شده پرسپولیس

ماجرای درگیری سرمربی برکنار شده پرسپولیس

سرمربی پیشین امیدهای پرسپولیس گفت: درگیری با بازیکنم به خاطر تهمت و توهین‌های پدرش تنها موردی است که به من گفته‌اند.

به گزارش مهر ، اسماعیل حلالی در خصوص بلاتکلیفی اش در باشگاه پرسپولیس به عنوان سرمربی تعلیقی امید‌ها گفت:    هنوز نمی‌دانم مدیرعامل باشگاه چه تصمیمی برای آینده کاری ام می‌گیرد. چند هفته‌ای است که امروز و فردا می‌شود تا بتوانم با آقای انصاریفرد که از جنس فوتبال است جلسه‌ای را برای تعیین تکلیفم داشته باشم. ابتدا گفتند تا نیم فصل احتمال دارد تغییراتی دوباره صورت بگیرد و تیم را تحویل بگیری، اما باز هم مسائل دیگری مطرح شد که من را معلق نگه داشته است.

سرمربی پیشین امید‌های پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا دلیل برکناری خود را می‌دانید گفت:    درگیری با بازیکنم به خاطر تهمت و توهین‌های پدرش تنها موردی است که به من گفته اند. باشگاه به من گفت نباید با بازیکن برخورد می‌کردی.

وی درباره برخورد زننده‌ای که با بازیکن خود در رختکن تیمش داشت تصریح کرد:    من خودم را معلم بازیکن می‌دانم. خودم اصلا نمی‌پسندم که بخواهم سیلی به گوش بازیکن بزنم، اما وقتی دیدم یک استعداد جوان از چاله به چاه می‌افتد نمی‌توانم بی‌تفاوت باشم.

اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر با اشاره به جزئیات این درگیری اظهار داشت:    درگیری ما از جایی شروع شد که پدر این بازیکن، سرپرست یکی از حریفان ما در لیگ بود. وقتی با آن‌ها بازی داشتیم سعی داشت داور را با حرف هایش تحت فشار قرار دهد تا اینکه در دقیقه ۸۰ دیگر نتوانستم مقابل توهین‌های آن‌ها سکوت کنم و فقط خواستم که کمتر اعتراض کند. همین باعث درگیری شد و سپس فریاد زد که من برای حضور فرزندم در پرسپولیس ۱۰ میلیون هزینه کردم. دیگر نتوانستم تحمل کنم.

اسماعیل حلالی افزود:

    در رختکن از بازیکن خودم پرسیدم آیا برای حضور در پرسپولیس ۱۰ میلیون پول داده ای؟ دیدم سکوت کرد دیگر نتوانستم تحمل کنم و من هم رفتار اشتباه انجام دادم و به او سیلی زدم. البته فردای همان روز به بازیکنی که شش ماه تمام جانم را گذاشته بودم گفتم معذرت می‌خواهم و عصبانی بودم.

وی درباره مشکلات مالی امید‌ها نیز صحبت کرد و گفت:

    باشگاه شش ماه بود کوچکترین اعتنایی به تیم نکرده بود، اما من فرزند او را‌ تر و خشک کردم. آنوقت همین پدر به من گفت ۱۰ میلیون تومان هزینه کردم و این حرفش خیلی سنگین آمد. من برای امید‌های پرسپولیس از جیبم خرج کردم. وقتی باشگاه حامی‌اش نبود من حامی بازیکنانم بودم. نتوانستم این حرف را تحمل کنم.

اسماعیل حلالی سرمربی پیشین امید‌های پرسپولیس ادامه داد:

    من به بزرگسالان پرسپولیس بازیکن دادم، اما یک نفر به من پیام هم نداد خسته نباشید که مهدی عبدی و بقیه را تربیت کردی تا در دربی گل بزند.

حلالی در پایان خاطرنشان کرد:

    هرگز نمی‌خواستم این حرف‌ها را بزنم، اما دیگر نتوانستم سکوت کنم. حالا هم منتظرم که به باشگاه دعوت شوم تا درباره مسائل پیش آمده صحبت کنیم و به نقطه نظرات مشترک برسیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها