کد خبر : 30734

کالدرون هم از جونیور راضی نیست

کالدرون هم از جونیور راضی نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر به جای جونیور بودم و از من انتقاد می‌شد، در هر بازی که به زمین می‌رفتم، 4 گل می‌زدم.

به گزارش فارس، گابریل کالدرون در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط تیمش اظهار داشت:ما خودمان را برای دیدار جمعه که بازی مهمی است آماده می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه از پرسپولیس انتقاد می‌شود که نمی تواند پلن بازی‌ها را عوض کند گفت:من به همه انتقادات احترام می‌گذارم و چیزی که مشخص است این است که آمار گلزنی تیم ما به عنوان یک تیم بزرگ اصلا خوب نیست. ما باید به تمرینات خودمان ادامه بدهیم و چاره‌ای نداریم که با همین وضعیت مهاجمان ادامه بدهیم.

خبرنگاری گفت: شما بارها از جونیور حمایت کردید ولی فکر نمی‌کنید 550 هزار دلار برای این بازیکن زیاد است که کالدرون پاسخ داد:‌در فوتبال بین‌المللی وقتی چنین مبلغی به یک بازیکن پرداخت می‌شود خیلی نمی‌شود از او انتظار داشت. مربی باید به بودجه‌ باشگاه برای جذب بازیکن توجه کند و در نهایت مجبور است یک جوان را بیاورد. جونیور گزینه نهم در لیست ما بود و نمی‌دانم آن زمان مذاکرات به چه شکل پیش رفت که نشد ما مهاجم دیگری بگیریم. در بازی آخر هم ما محروم و مصدوم داشتیم که از جونیور استفاده کردیم و در نهایت هم او را تعویض کردیم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه شما بارها گفته‌اید جونیور گزینه نهم ما بود ولی فکر نمی‌کنید اگر این بازیکن این صحبت را بشنود در روحیه او تاثیر بگذارد، گفت: من خودم قبلا بازیکن بودم و اگر چنین حرفی در مورد من زده شود در هر بازی که به زمین می‌روم و 4 گل می‌زنم! فوتبال حرفه‌ای یعنی همین که شما خودت را با شرایط وفق بدهی. 

خبرنگاری گفت به نظر می‌رسد تعداد شوت‌های پرسپولیس در کل بازی‌ها کم بوده و آیا قبول دارید که این تیم در بخش هجوم مشکل دارد، کالدرون در پاسخ به این سؤال گفت: این یک نظر شخصی است و با حقیقت همخوانی ندارد. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها