کد خبر : 30551

زمزمه یک تصمیم عجیب برای کاپیتان پرسپولیس در نیم فصل

زمزمه یک تصمیم عجیب برای کاپیتان پرسپولیس در نیم فصل

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران قرار است در نیم فصل به عنوان مربی انتخاب شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی، کاپیتان ۳۷ ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در پست دفاع وسط بازی می‌کند و افتخارات زیادی هم دارد، با حضور گابریل کالدرون آرژانتینی در لیگ نوزدهم خیلی کم بازی کرده و در بیشتر مسابقات لیگ برتر به دلیل مصدومیت غایب بوده است.

هرچند او درحال حاضر وضعیت بهتری دارد، اما بازهم سرمربی سرخ‌ها به او بازی نمی‌دهد و به همین دلیل شایعاتی مطرح شده که قرار است سید جلال حسینی در نیم فصل به عنوان مربی پرسپولیس انتخاب شود.

قرمز‌ها درحال حاضر در پست دفاع وسط محمد حسین کنعانی زادگان، محمد نادری، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، شجاع خلیل زاده و ... در اختیار دارد و به همین دلیل به سید جلال کمتر بازی می‌رسد.

در همین باره، حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره می گوید: این اتفاق شدنی نیست. مگر می شود بازیکن که فوتبالش تمام شد، سریع مربی پرسپولیس شود. تصمیم درستی نیست.

او افزود: پرسپولیس بازیکنان زیادی دارد و باید از آنها استفاده درستی کرد. سید جلال حسینی بازیکن بزرگی است که می تواند به پرسپولیس کمک زیادی کند و اینکه کالدرون به او بازی نمی دهد، نظر سرمربی است. توصیه خوبی نیست که سید جلال حسینی مربی پرسپولیس شود و باید روی این موضوع بیشتر فکر شود. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها