کد خبر : 30542

علت اخراج علی دشتی از استقلال معلوم شد

علت اخراج علی دشتی از استقلال معلوم شد

سرمربی استقلال در واکنش به حرکت هافبک معترض این تیم او را از حضور در تمرینات منع کرد و در اختیار باشگاه قرار داد.

به گزارش پارس فوتبال، علی دشتی در حالی با تصمیم استراماچونی اخراج و از حضور در تمرینات منع شده که از ابتدای فصل تاکنون فرصت حضور در ترکیب استقلال را پیدا نکرده و ۴ بار به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود.

اما دلیل اخراج دشتی از استقلال چه بود؟ این بازیکن بخاطر اینکه مبلغ پیش پرداخت خود را به صورت کامل دریافت نکرده، بدون هماهنگی با مسؤولان باشگاه، در تمرین آبی‌ها شرکت نکرده و امروز هم با وجود حضور در محل تمرین استقلال، در تمرین شرکت نکرده و در گوشه‌ای نظاره‌گر تمرین دیگر بازیکنان بوده است.

در حالی که عدم پرداخت پیش قرارداد برای چند بازیکن دیگر استقلال نیز اتفاق افتاده، اما دشتی چنین تصمیمی گرفته و استراماچونی نیز که در گذشته چندین بار به خاطر رفتارهای او اخطار داده بود، این بار تصمیم گرفت برای جلوگیری از برهم خوردن نظم تیمی دشتی را دراختیار باشگاه قرار دهد.

استراماچونی در شرایطی چنین تصمیمی گرفته که تیم او از نظر فنی با یک برد در لیگ برتر و دو پیروزی پیاپی در جام حذفی انگیزه مضاعفی پیدا کرده و این سرمربی ایتالیایی قصد دارد با ایجاد نظم و انضباط بیشتر، شاگردان خود را در شرایط روحی خوبی راهی ادامه بازی‌های لیگ برتر کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها