کد خبر : 30540

2 گزینه خارجی جدید در رادار استقلال قرار گرفتند

2 گزینه خارجی جدید در رادار استقلال قرار گرفتند

مسئولان استقلال به موازات مذاکره با گری هوپر که در نهایت منتفی شد ، در ترکیه با دو گزینه دیگر نیز به مذاکره پرداختند . مهاجمانی که یکی اهل آمریکای‌جنوبی است و دیگری آفریقا.

به گزارش پارس فوتبال؛ استقلالی‌ها قصد داشتند از فرصت تعطیلات لیگ برتر که به خاطر فیفادی حاصل شده استفاده مفید کنند.

برگزاری دیدارهای تدارکاتی، تمرینات منظم و مستمر و جذب احتمالی چند بازیکن ازجمله اقداماتی است که استراماچونی، سرمربی ایتالیایی و کادر فنی‌اش برای تقویت استقلال در حال انجام دادند ، هرچند در این بین برخی شایعه‌سازان نیز هستند که سعی می‌کنند آبی‌پوشان را از رسیدن به هدف اصلی‌شان دور نگه دارند و با اهدافی مشخص و منظوردار گاهی اردوی این تیم را نشانه می‌روند.

فتحی، مدیرعامل استقلال به همراه سلطانی که فعلا به صورت غیررسمی جایگزین علی خطیر شده است، چند روز پیش به‌منظور مذاکره با گزینه‌های استراماچونی در خط حمله راهی ترکیه شدند و در این بین مذاکرات مفیدی را نیز با چند بازیکن انجام دادند که از مطرح‌ترین‌ها گری هوپر انگلیسی بود؛ گری هوپر مهاجم ۳۱ ساله و کارآمدی که در آخرین تیم باشگاهی‌اش یعنی شفیلد ونزدی در چمپیونشیپ برای این تیم ۲۴گل در ۷۰ بازی لیگ به ثمر رساند.

مسئولان استقلال البته به موازات مذاکره با گری هوپر که در نهایت منتفی شد ، در ترکیه با دو گزینه دیگر نیز به مذاکره پرداختند . مهاجمانی که یکی اهل آمریکای‌جنوبی است و دیگری آفریقا.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها