کد خبر : 30397

ادعاهای جالب پیروانی همین اول کاری!

ادعاهای جالب پیروانی همین اول کاری!

مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که بازیکنان باید با انگیزه بالا کار کرده و رفاقت و اتحاد داشته باشند.

به گزارش باشگاه پرسپولیس ، افشین پیروانی ، مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس حالا پس از گذشت چند روز از حضورش در این پست از چشم اندازش برای پرسپولیس می گوید.

پیروانی معتقد است :

    پرسپولیس از نظر من بهترین باشگاه دنیاست، چون عاشقش هستم. خدا را شکر امسال بازیکنان خوب و بزرگ زیادی داریم و می توانیم دوباره قهرمان شویم . شاید امسال بالای ۲۰ ستاره داشته باشیم، اما اگر با هم دوستی و صمیمیت و اتحاد نداشته باشیم، هیچ چیز نخواهیم بود.

افشین پیروانی ادامه داد:

    پس مهمترین مسئله این است که در کنار هم و متحد باشیم. خودمان را در خدمت تیم بدانیم و در زمین پشت هم باشیم. اگر این‌طور نباشد موفقیتی هم در کار نخواهد بود.

افشین پیروانی خاطرنشان کرد:

    من از آقای مدیرعامل و آقای سرمربی هم ممنونم که به من اعتماد کرده‌اند. خدا را شکر که هم مدیرعامل باشگاه خود از فوتبالیست‌های برجسته و از مدیران موفق بوده و هم سرمربی ما کارکشته و با تجربه بالاست. ان‌شاءالله تمام این عوامل دست به دست هم بدهد تا با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران، امسال هم بهترین نتیجه را بگیریم. در پرسپولیس، همیشه باید انگیزه بالا وجود داشته باشد و اینکه ما سه بار پی‌درپی قهرمان شدیم، دلیلی برای کم‌انگیزگی نیست، چون الان انگیزه دیگر تیم‌ها بسیار بیشتر از قبل شده است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد:

    من قبلاً کاپیتان پرسپولیس و تیم ملی بوده‌ام، اما الان نمی‌توانم درست و حسابی بدوم. پس گذشته را رها کنید و در حال برای آینده تلاش داشته باشید. همچنین باز هم بر رفاقت، نظم و انضباط و مسئولیت‌پذیری در مسابقه و تمرین و زمان‌های غیر از این تأکید می‌کنم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها