کد خبر : 30205

شرایط عجیب مصدومیت مهاجم استقلال

شرایط عجیب مصدومیت  مهاجم استقلال

یک ماه از مصدومیت دیاباته می‌گذرد و این بازیکن هنوز شرایط حضور در میدان را ندارد.

به گزارش ایلنا، ماجرای مصدومیت شیخ دیاباته کمی پیچیده و عجیب شده است. مهاجم تنومند استقلال در یک برخورد ساده در بازی با نفت مسجدسلیمان مصدوم شد. این بازی 24 شهریور برگزار شد. با توجه به فاصله کمی که تا دربی باقی‌مانده بود، مهاجم اهل مالی استقلال این دیدار حساس را از دست داد.

در آن مقطع یکی از اعضای کادر پزشکی اعلام کرده بود که احتمالاً مشکل شیخ ضرب‌دیدگی است و حتی امکان دارد برای دربی هم آماده شود. دکتر ستوده پزشک استقلال 29 شهریور مصاحبه‌ای انجام داد و درباره مدت‌زمان دوری شیخ گفت:« دیاباته نمی‌تواند در دربی بازی کند. با توجه به وسعت ضایعه مدت درمان او مشخص نیست.»

یک ماه از مصدومیت دیاباته می‌گذرد و این بازیکن هنوز شرایط حضور در میدان را ندارد.کادر پزشکی استقلال  هم خیلی مبهم درباره نوع و میزان آسیب‌دیدگی این بازیکن صحبت می‌کند. شیخ قرار بود بعد از چند روز استراحت و در پایان مرخصی‌اش به تهران و تمرینات استقلال برگردد، اما غیبت غیرموجه او طولانی شده و باشگاه هم به‌طور دقیق نمی‌داند چه زمانی قرار است دیاباته برگردد و در تمرین حاضر شود.

در این مدت او 4 بازی را ازدست‌داده و در بازی با فجر سپاسی هم غایب خواهد بود تا علاوه بر نیمه‌کاره ماندن و مصدومیت در دقیقه 38 بازی با نفت مسجدسلیمان، تا اینجا در 5 بازی حساس و مهم آبی‌ها غایب باشد. مشخص نیست که دیاباته چه مصدومیتی دارد چرا دیر به تهران برگشته است. بعد از آسیب‌دیدگی دیاباته بود که باشگاه استقلال به تکاپو افتاد تا یک مهاجم خوب خارجی جذب کند.شاید هم باشگاه استقلال در مورد شیخ چیزی را پنهان می‌کند؟!

دوری یک‌ماهه و بازگشت نامشخص بازیکنی که یک برخورد ساده داشت و تشخیص اولیه پزشکان یک‌ضرب دیدگی ساده بود سؤال‌برانگیز است. به‌هرحال اگر موردی هم باشد تا آخر هفته باید وضعیت این مهاجم آفریقایی روشن شود. یا برمی‌گردد و بعد از یک ماه درمان با استقلال تمرین می‌کند یا همچنان غیبت خواهد داشت که آن‌وقت مدیریت باشگاه و کادر پزشکی درباره آخرین وضعیت او توضیح بدهند. البته جواد زرینچه اعلام کرد نمی‌دانند دیایاته کی قرار است برگردد و غیبت غیرموجه دارد! حالا این شبهه وجود دارد که شیخ قبل از حضور در استقلال از همان نقطه آسیب‌دیده  بود!؟    

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها