کد خبر : 29984

زمزمه جدایی بازیکن پرسپولیس در نیم فصل

زمزمه جدایی بازیکن پرسپولیس در نیم فصل

آنگونه که شنیده می شود مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه ترک سرخپوشان پایتخت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی در ۶ بازی گذشته ۹ امتیاز کسب کرده و در رده هفتم قرار دارد که در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، باید ۲۸ مهر با پیکان دیدار کند و سپس به مصاف تیم صنعت نفت آبادان در جام حذفی برود.

جونیور براندائو، مهاجم ۲۴ ساله برزیلی تیم پرسپولیس که در بازی‌های گذشته این تیم عملکرد خوبی نداشته و مورد انتقاد هواداران قرار گرفته، احتمال دارد در دیدار مقابل پیکان نیمکت نشین شود تا بازیکن دیگری جای او بازی کند.

این بازیکن که در دیدار‌های گذشته عملکرد خوبی نداشته و با صلاحدید گابریل کالدرون از ابتدا در ترکیب پرسپولیس به میدان می‌رفت، احتمال دارد تا حتی از این تیم کنار گذاشته شود. او به دلیل ضعف در گلزنی در آستانه جدایی از پرسپولیس است.

براندائو در بازی‌های گذشته در لیگ برتر مقابل تراکتور، صنعت نفت آبادان، استقلال، سپاهان و ... بازی کرده و عملکرد خوبی را ثبت نکرده است.

جونیور ۲۴ ساله سابقه بازی در تیم‌های لودوگورتس بلغارستان و گویاس برزیل را دارد.

گفته می‌شود، شاید در نیم فصل، کریم انصاری فرد جای این بازیکن را در خط حمله بگیرد که انصاری فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: این باشگاه در حال حاضر برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید ندارد و نام انصاری فرد و رضاییان نیز برای حضور در این تیم مطرح نشده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها