کد خبر : 29940

جونیور از پرسپولیس اخراج می شود؟

جونیور از پرسپولیس اخراج می شود؟

عملکرد ضعیف جونیور باعث شده خیلی‌ها منتظر جدایی قریب‌الوقوع او باشند خصوصا اینکه وی معمولا در تیم‌های قبلی‌اش بیشتر از ۶ ماه دوام نیاورده است!

به گزارش پارس فوتبال ، گابریل کالدرون در همان نخستین روزهایی که سرمربی پرسپولیس شد، خیلی زود به مسئولان باشگاه اعلام کرد به یک مهاجم خارجی نیاز دارد. بعد از مطرح‌شدن نام‌های زیاد، سرانجام جونیور برزیلی به جمع سرخپوشان اضافه شد تا بار گلزنی را در خط حمله پرسپولیس به دوش بکشد. اما این مهاجم جوان خیلی زود نشان داد که اصلا در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیست و تنها به واسطه دلال‌ها به ایران آمده است.

سرمربی سرخپوشان با انتقاد از این بازیکن و حتی این اظهارنظر عجیب که جونیور نهمین گزینه‌اش برای خط حمله پرسپولیس بوده، در پایان بازی سپاهان به او اعلام کرد که بازی ماشین‌سازی آخرین شانس او برای حضور در ترکیب تیم خواهد بود و درصورت عملکرد ضعیف از تیم کنار گذاشته خواهد شد. دقیقا همین اتفاق هم افتاد و مهاجم برزیلی بعد از یک بازی ضعیف دیگر، در مشهد روی نیمکت نشست و حتی در نیمه دوم هم اجازه بازی پیدا نکرد.

در روزهای گذشته انتقادات نسبت به عملکرد جونیور به اوج خود رسیده و حتی پیشکسوتان پرسپولیس از مدیران باشگاه درخواست کرده‌اند که این بازیکن را خیلی زود از تیم کنار بگذارند. شنیده‌ها حاکی از آن است که شایعه کنار گذاشته‌شدن جونیور به گوش این بازیکن رسیده و او به مسئولان پرسپولیس اعلام کرده است که حاضر نیست به هیچ عنوان با پرسپولیس فسخ کند! گویا جونیور به‌دنبال این است که بتواند بازی‌های گذشته را جبران کند.

این در حالی است که مدیرعامل پرسپولیس از حالا به‌دنبال تقویت خط حمله سرخپوشان است و برای باز‌کردن جای خالی در لیست تیمش مجبور است نفراتی را از لیست کنار بگذارد. نکته مهم درخصوص مهاجم برزیلی سرخپوشان شکل قرارداد و پول کلانی است که باید به او پرداخت شود. قرارداد جونیور با پرسپولیس ۳۵۰هزار یورو (یعنی حدود ۴٫۵میلیارد تومان) است که مسئولان پرسپولیس درصورت فسخ قرارداد باید فکری به حال مطالبات او بکنند تا در آینده با مشکل مواجه نشوند.

البته جونیور در همان ابتدا ۱۵۰هزار یورو از قراردادش را دریافت کرده که این اقدام مدیرعامل سابق پرسپولیس هم در نوع خودش اتفاق جالبی بوده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها