کد خبر : 29891

در جلسه اخیر کالدرون و مدیرعامل پرسپولیس چه گذشت؟

در جلسه اخیر کالدرون و مدیرعامل پرسپولیس چه گذشت؟

پایگاه خبری فوتبالی- کالدرون در جلسه اخیر مدیران پرسپولیس وعده‌هایی در مورد تغییر در رویه امتیازگیری تیم داد و اعتقاد دارد تیمش خوب و با برنامه بازی می‌کند، اما باید به زودی نتایج بهتری بگیرد.

به گزارش فوتبالی، عصر روز پنج‌شنبه و ساعاتی پس از پایان اولین تمرین پرسپولیس در تعطیلات لیگ، گابریل کالدرون به دیدار محمدحسن انصاری‌فرد مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس رفت. این دیدار نیز، طبق روال گذشته بود که قرار است به صورت هفتگی ادامه یابد.

این جلسه بیش از یک ساعت و نیم به طول انجامید و کالدرون و انصاری‌فرد در مورد مسائل مختلفی حرف زدند. سرمربی تیم در ابتدا، فوت جعفر کاشانی را تسلیت گفت و به انصاری‌فرد قول داد حتماً به منزل آن مرحوم می‌رود و در باقی مجالس کاشانی شرکت خواهد کرد. سپس انصاری‌فرد در مورد بازی با شهر خودرو، از کالدرون گزارش گرفت. کالدرون تأکید داشت شکست مقابل شهر خودرو با یک بدشانسی و دریافت گل در آخرین دقایق بازی همراه بوده و این امتیاز از دست رفته در آینده و به زودی جبران خواهد شد. احتمالاً منظور کالدرون، عبور از تیم‌های قدرتمند و مدعی بود و از این به بعد پرسپولیس با تیم‌های ضعیف‌تری مصاف می‌دهد که شانس امتیازآوری باشگاه را افزایش خواهد داد.

همچنین کالدرون در این جلسه، بابت احکام صادر شده از سوی کمیته انضباطی و محرومیت بازیکنانش ابراز ناراحتی و گلایه کرد و تأکید داشت این محرومیت‌ها به پرسپولیس آسیب می‌زند. انصاری‌فرد نیز در این مورد از سرمربی تیم خواست به تمام احکام انضباطی احترام بگذارد.

سپس بحث به مسائل مالی کشید. کالدورن بار دیگر از مسئول اول باشگاه درخواست کرد مطالبات بازیکنان را هر چه زودتر در قالب قسط دوم مهیا کند و انصاری‌فرد نیز به او گفت: «ما پیگیر هستیم که هر چه زودتر پرداختی دیگری به اعضای تیم داشته باشیم.» این در حالی است که سرخپوشان اخیراً قسط اول به همراه پاداش برد در شهرآورد و بازی حذفی را دریافت کرده‌اند که رقم قابل توجهی هم بود.

در این جلسه مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس درباره برخی مسائل و برنامه‌های پیش رو با کالدرون صحبت کرد، به او توصیه‌های فنی داد و هماهنگی‌های لازم انجام شد. کالدرون هم وعده‌هایی در مورد تغییر در رویه امتیازگیری تیم داد و اعتقاد دارد تیمش خوب و با برنامه بازی می‌کند، اما باید به زودی نتایج بهتری بگیرد. جالب اینکه شنیدیم در این جلسه، عدم توانایی در گلزنی به عنوان مهم‌ترین مشکل تیم از نگاه کالدرون و انصاری‌فرد تعریف شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها