کد خبر : 29854

رکورد منحصر به فرد برای کاپیتان مسعود شجاعی

رکورد منحصر به فرد برای کاپیتان مسعود شجاعی

کاپیتان تراکتوری تیم ملی روز گذشته با حضور در دیدار برابر کامبوج رسماً پنجمین دوره حضور در بازی‌های مقدماتی جام جهانی را آغاز کرد.

به گزارش ورزش سه، برای اولین بار در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان بود که مسعود شجاعی  تلاش خود را برای به جا گذاشتن رکورد  فوق العاده آغاز کرد  و در نهایت توانست در لیست نهایی ایوانکوویچ جایی برای خود باز کند و در دیدارهای برگزار شده در جام جهانی نیز به میدان برود.

پس از این اتفاق مسعود شجاعی را در بازیهای مقدماتی جام های جهانی ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ نیز دیدیم. او تا آن زمان به اندازه بزرگانی همچون دایی و باقری چهار دوره از بازی های مقدماتی جام جهانی حضور یافته بود تا اینکه در دیدار برابر کامبوج از بازی های مرحله اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ نیز به میدان رفت تا رسماً پنجمین حضور خود در بازی‌های مقدماتی جام جهانی را استارت بزند.

همانطور که عنوان شد چند بازیکن بزرگ فوتبال ایران پیش از این در کنار مسعود موفق به حضور در ۴ دوره از بازی‌های جام جهانی شده بودند اما حالا کاپیتان تراکتور تیم ملی خود را از آنها جدا کرده تا به تنهایی رکورددار این موضوع باشد.

مسعود که در اولین دیدار تیم ملی برابر هنگ کنگ به میدان نرفت روز گذشته و از میانه‌های بازی بود که پا به میدان گذاشت و نام خود را در صدر بازیکنان جام جهانی رفته به ثبت رساند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها