کد خبر : 29846

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در مورد حضور در نقل و انتقالات لیگ برتر

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در مورد حضور در نقل و انتقالات لیگ برتر

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: با وجود شایعات مطرح شده، هیچ گونه اقدامی برای نقل و انتقالات زودتر از موعد فوتبال ایران انجام نداده ایم.

به گزارش مهر، باشگاه پرسپولیس در خصوص صحبت های مطرح شده راجع به نقل و انتقالات زودتر از موعد نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران در فصل جاری، اطلاعیه ای را صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

با وجود مباحثی که در برخی از کانال های تلگرامی و صفحات مجازی مطرح می شود، باشگاه پرسپولیس تصمیمی برای حضور زودتر از موعد مقرر در نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال ایران نداشته و ندارد.

در ادامه این مبحث به صراحت اعلام می شود در آخرین نشست مدیرعامل باشگاه با گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس، هیچ صحبتی درباره پرونده نقل و انتقالاتی صورت نگرفته است. پرسپولیس قصد ندارد زودتر از موعد مقرر فعالیتی را در این زمینه داشته باشد. این موضوع در زمان مختص خود با هماهنگی لازم بین مدیریت باشگاه و سرمربی تیم صورت خواهد پذیرفت.

البته با توجه به شرایط فعلی پرسپولیس، پرونده جذب بازیکن مناسبی که مورد تأیید کادر فنی در رده سنی زیر ۲۳ سال و زیر ۲۱ سال باشد، بررسی می شود تا پس از تأیید نهایی قرارداد منعقد شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها