کد خبر : 29806

همسر و دختر علیرضا بیرانوند تماشاچی بازی امروز تیم ملی (عکس)

همسر و دختر علیرضا بیرانوند تماشاچی بازی امروز تیم ملی (عکس)

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خوشحالم برای سومین بار در تاریخ فوتبال کشورمان توانستیم تیمی را با بیشتر از ۱۰ گل شکست دهیم که البته فکر کنم بعد از ۱۹ سال این اتفاق افتاد.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا بیرانوند پس از برتری ایران مقابل کامبوج با ابراز خرسندی از پیروزی ۱۴ بر صفر تیم ملی گفت: خیلی خوب کامبوج را آنالیز کرده بودیم و آن‌ها نسبت به بازی قبل‌شان مقابل بحرین خیلی ریلکس‌تر بودند. به خاطر همین باید خیلی زود گل اول را به ثمر می‌رساندیم تا به مشکل برنخوریم. این مورد را ویلموتس هم تاکید داشت که خوشبختانه احمد نوراللهی با آن گل زیبا و زودهنگامش شرایطی را بوجود آورد که بتوانیم در ادامه راحت‌تر بازی کنیم.

بیرانوند درخصوص حضور بانوان در ورزشگاه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که این اتفاق رخ داد و به نظرم به سود فوتبالمان است. برای ما موفقیت تیم ملی مهم است و خوشحالم که با نتایجی که کسب می‌کنیم دل ملت شاد می‌شود، اما قطعا در بازی‌های آینده حریفان سخت‌تری مقابل ما قرار می‌گیرند و امیدوارم در آن بازی هم موفق شویم.

وی در مورد حضور همسرش در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: خوشحالم که همسرم به آرزوی خود که حضور در ورزشگاه آزادی بود، رسید. خوشحال‌تر اینکه با پنالتی که گرفتم توانستم همسرم را در بین خانم‌های دیگر سربلند کنم. امیدوارم در بازی‌های آینده جواب اعتماد سرمربی تیم ملی را بدهم، البته اگر با نظر وی به میدان بروم.

337300_418

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها