کد خبر : 29771

شفاف سازی درباره خط خوردن وریا غفوری از تیم ملی !

شفاف سازی درباره خط خوردن وریا غفوری از تیم ملی !

بعد از خط خوردن وریا غفوری از تیم ملی موج بزرگی از واکنش‌های عجیب و غریب در فضای مجازی به وجود آمده مبنی بر اینکه وریا را به دلایل سیاسی و مثلا قصه مربوط به دختر آبی و این حرف‌ها کنار گذاشته‌اند؛ اما آیا واقعا این تحلیل درست است؟

به گزارش بانک ورزش ، فهرست تیم ملی برای بازی با کامبوج و بحرین اعلام شد و وریا غفوری جایی در آن نداشت .

بعد از این اتفاق، موج بزرگی از واکنش‌های عجیب و غریب در فضای مجازی به وجود آمده مبنی بر اینکه وریا را به دلایل سیاسی و مثلا قصه مربوط به دختر آبی و این حرف‌ها کنار گذاشته‌اند؛ اما آیا واقعا این تحلیل درست است؟ آیا حقیقتا وریا در فرم فعلی‌اش از نظر فنی شایستگی حضور در تیم ملی را دارد؟ آخرین حرکت موثر او و آخرین نمایش خوبش برای استقلال کی و کجا بوده؟ آیا کسی یادش هست؟

البته که وریا غفوری ستاره استقلال بازیکن خوب و مهم‌تر از آن انسان نیکویی است، اما یادمان باشد تیم ملی همیشه جای بهترین‌هاست. در این میان هر مربی هم بنا به سلیقه خودش رفتار می‌کند؛ کما اینکه در لیست فعلی اسمی از مهدی ترابی و علیرضا جهانبخش هم نیست.

آنهایی که دنبال داستان‌سازی از همه چیز هستند، در حالی خط خوردن وریا را سیاسی می‌کنند که او پیش از همه این ماجراها و مدتها قبل از داستان دختر آبی هم از لیست تیم ملی برای جام‌جهانی خط خورده بود؛ آن هم در دوره کارلوس کی‌روش که هر اخلاقی داشت، مشهور بود باج به کسی نمی‌دهد.

وا بدهید شما را به خدا دوستان شبه روشنفکر!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها