کد خبر : 29751

سرمربی پرسپولیس تصمیمش در مورد جونیور را اعلام کرد

سرمربی پرسپولیس تصمیمش در مورد جونیور را اعلام کرد

گابریل کالدرون می‌گوید خرید یک مهاجم گلزن در فوتبال امروز کار راحت و ارزانی نیست و باید به سراغ گزینه های جوان بروید.

به گزارش ورزش سه، گابریل کالدرون در حاشیه دور جدید تمرینات تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران حضور یافت و درباره شرایط تمرین گفت: امروز بدون بازیکنان تیم ملی تمرینات را آغاز می کنیم، بعد از آخرین تمرین مصدومی نداشتیم و امروز هم تمام بازیکنان در اختیار تیم هستند.

او در پاسخ به این سوال که آیا با جونیور قطع همکاری خواهد کرد، اظهار داشت: در حال حاضر چنین تصمیمی نداریم، جونیور یک بازیکن جوان است که خود را با شرایط وفق می دهد و امیدواریم بتواند یک گل بزند و بعد از آن تماشاگران را خشنود کند و به سطح مورد نظر ما برسد.

کالدرون افزود: اولویت ما این است که علیپور که مهم ترین مهاجم ماست، پایش به گل باز شود. در آخرین بازی علیپور خیلی خوب بازی کرد اما متاسفانه نتوانست گل بزند. در ورد جونیور هم من در جریان انتقادات هستم، چون توقعی که داشتیم برآورده نشده. او در بازی آخر بازی نکرده، روی او زوم کرده اند که اصلا مقابل شهر خودرو بازی نکرد. ما در زمین نمایش خوبی داریم اما متاسفانه فقط سه گل زده ایم اما نمی توانیم تمام تقصیرها را گردن جونیور بندازیم که تنها سه بازی انجام داده. من گفتم که او گزینه نهم ما بود، اما توقع ما از او این است که بازیکنی جوان است و باید در خدمت تیم باشد. در فوتبال امروز یک بازیکن خوب و گلزن ارزان نیست، مگر این که جوان باشد. مثل عبدی که روز دربی اولین بازی اش را انجام داد و گل هم زد.

سرمربی سرخپوشان با اشاره به محرومیت تماشاگران پرسپولیس توضیح داد: متوجه نمی‌شوم که چرا باید بازی با پیکان را بدون حضور تماشاگرانمان برگزار کنیم، به نظر من محرومیت ها و جریمه هایی را تحمل می کنیم که توجیهی ندارد. متوجه نیستم شجاع چرا نتوانست بازی کند، فرشاد یک هل کوچک داد و سه جلسه محروم شد و بازیکن استقلال که چنین حرکتی را انجام داد، هیچ محرومیتی برایش اعمال نشد. چیزی که من می دانم تیمی که در زمین خودش بازی می‌کند، جریمه‌ها برای تیم میزبان است. بازی با تراکتور نارنجک انداختند، فحاشی کردند و سنگ انداختند اما دیدیم که محرومیت آن ها بخشیده شد. اما نمی دانم چرا برای ما بخشیده نشد. فکر می کنم در تصمیمات معیارها متفاوت هستند. امیدوارم در آینده برای فوتبال ایران اتفاقی بیفتد که معیارها برای همه برابر شود، متوجه نمی شوم چرا برای یک تیمی یک جور تصمیم گرفته می‌شود و برای یک تیم دیگر مدل دیگری تصمیم گرفته می‌شود. من دوست دارم عدالت برای همه یکسان باشد، این که بیرانوند را برای آن حرکت محروم کردند، من انتظار داشتم همان محرومیت برای هواداران تراکتور هم اعمال شود.

او ادامه داد: علی، شجاع، فرشاد و... را از دست دادیم و از طرف دیگر می‌بینیم که محرومیت تراکتور بخشیده می‌شود. شاید شما بدانید اما من نمی‌دانم!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها