کد خبر : 29727

پرسپولیس با این دو ستاره تکمیل می شود!

پرسپولیس با این دو ستاره تکمیل می شود!

خلا دو بازیکن جنگنده و پرتلاش در ترکیب تیم کالدرون کاملا احساس می شود.

به گزارش پارس فوتبال ، پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده و نتوانسته است که انتظارات را برآورده کند.

سرخ پوشان پایتخت با هدایت کالدرون در همین ابتدای فصل از صدر جدول رده بندی فاصله گرفته اند.

پرسپولیس در سه بازی از ۶ بازی خود تن به شکست داده و با تیم صدرنشین ۵ امتیاز اختلاف دارد و این نشان می دهد که تیم کالدرون کار بسیار سختی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

قطعا پرسپولیس نقاط ضعفی دارد که مهم ترین آن نبود یک مهاجم خطرناک و گلزن است اما سرخ پوشان در خط دفاعی و میانی خود هم مشکلاتی دارند و در فصل جاری به راحتی دروازه این تیم باز می شود.

در ترکیب پرسپولیس کنونی جای دو بازیکن باانگیزه و جنگنده بسیار خالی است. نخست کمال کامیابی نیا است که قبل از آغاز فصل کتف خود را به جراحان داد و نزدیک به دو ماه است که شرایط بازی را ندارد و پیش بینی می شود که به دیدار برابر پیکان برسد.

خلا کامیابی نیا کاملا در میانه میدان پرسپولیس احساس می شود و کالدرون مجبور است که با یک هافبک دفاعی بازی کند که این سرخ پوشان را در خط دفاعی ضعیف کرده و نوراللهی تنها شده است.

و اما بازیکن دومی که خلا او کاملا احساس می شود سید جلال حسینی است که با شخصیت کاریزماتیکی که دارد نظم و انگیزه خاصی به سرخ پوشان می دهد.

با بازگشت سید جلال و کامیابی نیا پرسپولیس بار دیگر بمب انگیزه خواهد شد و نه تنها خط دفاعی تقویت می شود بلکه انگیزه و جنگندگی تیمی سرخ پوشان هم بالا خواهد رفت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها