کد خبر : 29667

حمید استیلی به افشاگری های فرهاد مجیدی پاسخ داد

حمید استیلی به افشاگری های فرهاد مجیدی پاسخ داد

حمید استیلی به صحبتهای مجیدی درباره دخالتش در امور تیم امید پاسخ داد.

به گزارش سایت نود، فرهاد مجیدی، سرمربی سابق تیم امید در مصاحبه‌ای دخالتهای حمید استیلی را یکی از دلایل استعفایش عنوان کرد. . حمید استیلی در تماس تلفنی به صحبت های مجیدی در شبکه سوم واکنش نشان داد. گزیده ای از صحبت های استیلی در زیر آمده است:

* خیلی مهم است با واقعیت‌ها صحبت کنیم. مجیدی ابتدا می‌گوید تاج بهترین مدیر ۳۰ سال اخیر بوده است، اما الان می‌گوید ضعیف است. توقع داشتم فرهاد با واقعیت صحبت کند.

* محمد حبیبی، فرشاد ماجدی بودند که فرهاد از من درخواست کردم در جلسه آنالیز به او کمک‌کنم. فرهاد در تمام جلسات از من می‌خواست کار را شروع کنم. شرح وظایف همه مشخص بود.

* خودم فرهاد را آوردم و حتی به کرانچار پیشنهاد دادم تا او را به عنوان دستیار انتخاب کند. مجیدی مربی جوان است و نمی‌خواهیم به او آسیب برسد.

* او فقط مربی خارجی می‌خواست و اصلا مربی ایرانی را قبول نداشت. در کمیته فنی بحث شد که آوردن مربی خارجی برای اردو‌های یک هفته‌ای عقلانی نبود و نمی‌توانست به ما کمک کند. فرهاد در حضور میرشاد ماجدی و امیر علوی با من‌صحبت کرد تا امید نمازی دستیار شود.

من هیچگاه به بازیکن نگفتم برای گرم کردن از روی نیمکت بلند شود.

* بازیکنان و افراد کنار تیم هستند و می‌توانند شهادت بدهند که مجیدی می‌گفت با حضور استیلی دیگر به مربی ایرانی احتیاجی نداریم. من در این مدت تنها ۲ بار لباس ورزشی پوشیده و فقط یک بار وسط زمین آمدم. حاضر نیستم به خاطرکار همه چیز را زیر پا بگذارم. کمیته فنی هیچ دخالتی نمی‌کرد. محمد جواد پاینده و علی میرغفاری هم می‌توانند درباره مسائل تیم امید شهادت بدهند.

* عارف آقاسی در زمان سرمربیگری کرانچار بدون اجازه اردو را ترک کرد و با این وضعیت چه کاری با چنین بازیکنی انجام می‌دهید.

* فرهاد به ما می‌گفت مربی ایرانی برنامه ندارد، اما من و اکبر محمدی گفتیم مربی‌ای مانند امیر قلعه نویی چگونه بدون برنامه پنج سال قهرمان شد.

* به صورت سربسته برخی مسائل را گفتم و نمی‌خواهم همه چیز را شفاف کنم.

* شخصیت محصص این نیست که بگوید فریدون معینی مربی شود. از معینی خواهش کردیم به عنوان مشاور به تیم امید کمک کند و او هم نیامد.

* من لیست تیم امید را برای ازبکستان ندادم. ما برخلاف مجیدی تمام بازیکنان را می‌شناختیم. یک سال پیش فهرست ۲۵۰ بازیکن را در اختیار داشتیم. به مجیدی گفتیم هر کسی را می‌خواهی به بازیکنان اضافه و هر کسی را نمی‌خواهی از این فهرست کم کن. با بازیکنانی که مسائل اخلاقی و انضباطی داشته باشند برخورد می‌کنیم مگر فردی که معذرت خواهی کند.

* از بازیکنانی که این شرایط را می‌دیدند بپرسید چه اتفاق‌هایی رخ داد. بسیاری از مسائلی که مجیدی می‌گوید واقعیت ندارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها