کد خبر : 29626

ناگفته های جدید از ماجرای سیدجلال در پرسپولیس

ناگفته های جدید از ماجرای سیدجلال در پرسپولیس

ماجرای بیرون ماندن سیدجلال حسینی از ترکیب پرسپولیس به نظر می رسد ریشه دار تر از این حرف ها باشد.

روزنامه همشهری در مطلبی به بررسی مشکلات گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس پرداخته و یکی از چالش ها را مساله سیدجلال حسینی در این این تیم برشمرده است.

این روزنامه در مطلب خود به نکته جالبی اشاره می کند و آن اینکه تصویر کاپیتان پرسپولیس از داخل و بیرون تیم متفاوت است.

همشهری نوشت:خیلی از منابع خبری نزدیک به پرسپولیس و برانکو تأیید می‌کنند که اگر مربی کروات امسال هم در جمع سرخپوشان باقی می‌ماند، بزرگ‌ترین تصمیمش قرار دادن نام جلال حسینی در لیست مازاد بود. طبعا هواداران پرسپولیس مایل نیستند این مطلب را بپذیرند اما منابعی که حتی پیش از پایان فصل گذشته این خبر را داشتند، اصلا پرت و بیراه نیستند. دلایل این تصمیم هم متنوع بوده و کمتر جنبه فنی داشته است.

موضوع به‌طور سربسته این است؛ تصویری که هوادار از بیرون می‌بیند، با جایگاهی که جلال داخل تیم دارد بسیار متفاوت است و همبازیان حسینی خیلی دل خوشی از او ندارند. کالدرون هم «دیوانه» نیست که بی‌جهت کاپیتان و رهبر تیمش را نیمکت‌نشین کند. این وسط عمر حضور برانکو در پرسپولیس به اجرای تصمیمش در مورد جلال قد نداد اما حالا این کالدرون است که باید هزینه حذف یا کمرنگ کردن کاپیتان را بدهد.

اگر برانکو این کار را می‌کرد، با توجه به نتایج فوق‌العاده‌اش و نیز تجارب مشابه مربوط به حذف امثال مسلمان و رضاییان، قطعا افکار عمومی تعامل بیشتری با او به خرج می‌داد. چالش با جلال اما برای کالدرون تازه‌وارد پروژه بسیار سنگینی به شمار می‌آید و طبیعی است که خیلی از هواداران پشت او باقی نمانند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها