کد خبر : 29587

شوک بزرگ به فرشید و استقلال در راه است؟

شوک بزرگ به فرشید و استقلال در راه است؟

فرشید باقری، هافبک دفاعی استقلال در چند بازی گذشته نتوانسته برای آبی‌پوشان به میدان برود و حضور او در میادین در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین؛ فرشید باقری یکی از مهره‌های موثر استقلال در چند فصل اخیر بوده و جدا از عملکردی که در پست تخصصی اش از خود نشان داده است در شرایط حساس حسابی به کمک استقلال آمده و گل‌های حساسی را برای این باشگاه به ثمر رسانده است، اما او مصدومیت مچ پایش برایش دردسرساز بوده است و او را از موقعیت‌های حساس از ترکیب استقلال دور کرده است. حالا شایعه‌ای مبنی بر دوری او تا پایان فصل درصورت جراحی مطرح شده است که پزشک باشگاه استقلال صحبت کرده است.

کاوه ستوده، پزشک تیم استقلال درباره مصدومیت فرشید باقری گفت: «ایشان بعد از مصدومیتش تحت درمان قرار گرفت و بعد از انجام جلسات فیزیوتراپی، توسط چند فوق تخصص مچ مورد معاینه قرار گرفت.

بعد از معاینات نظر برخی از متخصصان جراحی و برخی دیگر معتقد بودند که او اگر با فیزیوتراپی و آب درمانی و تمرینات تقویتی و تعادلی بدون مشکل قابل توجه، توانستند به کار خود ادامه دادند جراحی نیاز نیست. از طرفی دیگر در صورت جراحی بازتوانی ایشان طولانی می‌شود و فصل را از دست خواهند داد و در نتیجه با توصیه فوق تخصص مچ، بنا بر این شد که یکبار دیگر به فرشید باقری فرصت داده شود. لذا نامبرده فردا در تمرین استقلال حاضر می‌شود و تست‌های فانکشنال (عملکردی) از او گرفته می شود و اگر مشکلی نباشد، به تمرینات گروهی اضافه می‌شود تا به تیم کمک کند».

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها