کد خبر : 29549

چرا فرهاد مجیدی چهره‌های مطرح فوتبال ایران را نمی‌شناسد؟

چرا فرهاد مجیدی چهره‌های مطرح فوتبال ایران را نمی‌شناسد؟

فرهاد مجیدی از سرمربیگری تیم ملی امید کناره گیری کرد و دستیار او گفت که یکی از دلایل این کناره گیری، حضور امید نمازی در کادر فنی این تیم بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، فرشاد ماجدی یکی از دستیاران فرهاد مجیدی در تیم ملی امید که پس از کناره گیری مجیدی از سرمربیگری امیدها، او هم از سمت خود کناره گیری کرد، امروز در مصاحبه ای گفته که یکی از دلایل اختلاف مجیدی با استیلی این بوده که امید نمازی وارد کادر فنی امیدها شده بود.

به گفته ماجدی، فرهاد مجیدی اصلا امید نمازی را نمی‌شناخته که بخواهد او را برای مربیگری تیم امید پیشنهاد کند. او در حالی این ادعا را داشته که به گفته خود نمازی، مجیدی در زمان حضور امید نمازی در تیم ملی بزرگسالان، یکی دو بار به اردوی تیم ملی دعوت شده بود و اصولا او نمی توانست نمازی را نشناسد.

این صحبت های ماجدی، یادآور شبی بود که مجیدی در برنامه نود مهمان عادل فردوسی پور بود و در آن برنامه با صراحت گفت که علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال و لژیونر ایرانی را نمی شناسد.

گرچه امید نمازی و علیرضا جهانبخش جزو اسطوره های فوتبال ایران نیستند و بین دوستداران فوتبال، جایگاه پایین تری نسبت به مجیدی دارند، اما آن ها حداقل طی چند سال گذشته جزو چهره های مطرح فوتبال ایران بوده اند که در رده ملی کار کرده اند و هر کسی که با فوتبال ایران سر و کار دارد، حداقل اسم آن ها را شنیده و آن ها را تا حدودی می شناسد. جای تعجب دارد که چرا مجیدی چهره های مطرح فوتبال ایران نظیر یک ملی پوش و یک مربی با سابقه حضور در تیم ملی را نمی شناسد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها