کد خبر : 29544

آخرین وضعیت 3 بازیکن دور از میدان استقلال

آخرین وضعیت 3 بازیکن دور از میدان استقلال

آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال استقلال از زبان پزشک این تیم تشریح شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، دکتر کاوه ستوده درباره وضعیت فرشید باقری گفت: ایشان بعد از مصدومیت تحت درمان قرار گرفت و بعد از انجام جلسات فیزیوتراپی، توسط چند فوق‌تخصص مچ مورد معاینه قرار گرفت. بعد از معاینات نظر برخی از متخصصان جراحی و برخی دیگر این بود که ایشان اگر با فیزیوتراپی و آب درمانی و تمرینات تقویتی و تعادلی بدون مشکل قابل توجه، توانست به کار خود ادامه دهد، جراحی نیاز نیست. از طرفی دیگر در صورت جراحی بازتوانی ایشان طولانی می‌شود و فصل را از دست خواهد داد و در نتیجه با توصیه فوق تخصص مچ، بنا بر این شد که یکبار دیگر به فرشید باقری فرصت داده شود. لذا نامبرده فردا در تمرین استقلال حاضر می‌شود و تست‌های فانکشنال (عملکردی) از او گرفته می‌شود و اگر مشکلی نباشد، به تمرینات گروهی اضافه می‌شود تا به تیم کمک کند.

او درباره وضعیت دیاباته هم گفت: ایشان با هماهنگی کادرفنی مثل سایر بازیکنان به مرخصی رفته است و یکشنبه خود را به کادرفنی معرفی می‌کند. دیاباته هم بعد از تست‌های مربوطه و در صورت عدم مشکل در این تست‌ها به تمرینات اضافه می‌شود تا برای مصاف با سایپا آماده شود.

پزشک تیم فوتبال استقلال در پایان و درباره وضعیت محسن کریمی گفت: محسن کریمی در حال گذراندن جلسات فیزیوتراپی است تا ورم زانویش کم شده و آماده عمل جراحی جهت پارگی رباط صلیبیش شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها