کد خبر : 29494

جنگ پرسپولیس و استقلال برای جذب پدیدۀ 19 ساله ایرانی!

جنگ پرسپولیس و استقلال برای جذب پدیدۀ 19 ساله ایرانی!

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، برای جبران ناکامی خود در بازار نقل و انتقالاتی تابستانی، قصد دارند در زمستان پیش‌رو بسیار فعال ظاهر شوند.

به گزارش ورزش 11 - استقلال تهران با وجود خریدهای بی‌شمار در فصل نقل و انتقالات تابستانی، نتوانست نیازهای خود را چندان برآورده کند و طبق نظر رسمی آندره‌آ استراماچونی این تیم همچنان نیاز به تقویت دارد.

در آن سو پرسپولیس نیز در دوران مدیریت ایرج عرب بسیار ضعیف در بازار نقل و انتقالات ظاهر شد و انگیزه‌های فراوانی دارد تا شکست خود را جبران کند و از همین رو دو باشگاه به دنبال جذب بهترین‌ها برای ترکیب اصلی خود در فصل نقل و انتقالات زمستانی پیش‌رو هستند.

دو تیم استقلال و پرسپولیس به دنبال جذب قرضی یونس دلفی مهاجم ناراضی شارلوا بلژیک هستند.

استقلالی ها بعد از حاشیه های متعدد مرتضی تبریزی باب مذاکره با امیر هوشنگ سعادتی برای جذب این مهاجم جوان و آینده دار تیم ملی امید را باز کردند. پرسپولیسی ها هم قصد دارند تا نیم فصل رقابت ها با حذف جونیور از لیست خود با جذب یک مهاجم خارجی و همچنین یونس دلفی به خط حمله خود سروسامون دهند.

البته جذب دلفی برای هیچ کدام از دو تیم عملا تا نیم فصل اول رقابت ها ممکن نیست و دو تیم باید تا نیم فصل و شروع پنجره ی زمستانی نقل و انتقالات منتظر بمانند . باید دید این جنگ نقل و انتقالاتی زود هنگام قرمز و آبی سرانجام چه نتیجه ای در پی خواهد داشت.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها