کد خبر : 29468

لباس تیم ملی فوتبال اصلاح شد (عکس)

لباس تیم ملی فوتبال اصلاح شد (عکس)

ملی پوشان فوتبال ایران در نخستین تمرین خود پیش از بازی با کامبوج از لباس هایی استفاده کردند که پشت آن نقشی شبیه به پرچم کاتالونیا دیده نمی شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران از امروز (یکشنبه) تمرینات آماده سازی خود برای دیدار با کامبوج و بحرین در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با حضور ۱۷ بازیکن آغاز کرد.

در این تمرین ۶ بازیکن لژیونر یعنی سردار آزمون، میلاد و مهرداد محمدی، مهدی طارمی، مجید حسینی و امید ابراهیمی غایب بودند.  

ملی پوشان فوتبال کشورمان از اردوی آماده سازی پیش از بازی اول خود با هنگ کنگ، لباس‌های شرکت آدیداس را کنار گذاشته و از لباس‌های آل اشپورت استفاده می‌کنند. با این وجود استفاده از یک ست لباس تمرینی در دور قبلی اردوی آماده سازی تیم ملی حاشیه خاصی را به همراه داشت.

پشت این لباس تمرینی سبزرنگ برای بازیکنان و زرشکی رنگ برای اعضای کادرفنی نشانی درج شده بود که شباهت بسیار زیادی از نقش ایالت کاتالونیا داشت و قرار گرفتن چنین طرحی روی پیراهن مورد استفاده تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، انتقاد‌هایی را به مسئولان فدراسیون فوتبال و محمدرضا ساکت، سرپرست تیم ملی به دلیل نظارت دقیق نداشتن روی استفاده از لباس‌های مورد استفاده در تمرین تیم ملی در پی داشت.

البته در نخستین روز آغاز تمرین تیم ملی برای بازی با کامبوج، دیگر خبری از چنین نشانی پست لباس بازیکنان تیم ملی نیست و جای آن خط مشکی زیر یقه ملی پوشان قرار گرفته است.

10676666_637

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها