کد خبر : 29390

۱۸ میلیارد تومان گم شده پرسپولیس کجا رفت ؟!

۱۸ میلیارد تومان گم شده پرسپولیس کجا رفت ؟!

انصاری‌فرد از مسئولان مالی باشگاه پرسپولیس درخواست کرده تکلیف ۱۸ میلیارد پول گم شده را روشن کنند و شفاف بگویند کجا هزینه شده است.

به گزارش پارس فوتبال ، باشگاه پرسپولیس هر چند اخیراً توانسته بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنانش را پرداخت کند، ولی همچنان با مشکلات مالی روبه‌روست. محمدحسن انصاری‌فرد اخیراً با اسپانسر باشگاه جلسه‌ای برگزار کرده و از آن‌ها خواسته به باشگاه پول پرداخت کنند، ولی به بن‌بست خورده است.

اسپانسر اعلام کرده در نقل و انتقالات ۱۸ میلیارد تومان به باشگاه پرداخت کرده و به تعهداتش عمل کرده است.

انصاری‌فرد هم از مسئولان مالی باشگاه درخواست کرده تکلیف این پول را روشن کنند و شفاف بگویند کجا هزینه شده است؟

مدیرعامل پرسپولیس معتقد است در حال حاضر با انبوهی از مشکلات مالی روبه‌روست و از سوی دیگر باشگاه بخش قابل توجهی از پول‌‎های فصل جدیدش را هم خرج کرده است.

مدیرعامل پرسپولیس تلاش کرده قرارداد‌های تجاری و مالی دیگری هم امضا کند تا زمینه را برای درآمدزایی باشگاه مهیا کند. بزرگ‌ترین مشکل پرسپولیس این است که رقم قرارداد‌ها بالاست و انصاری‌فرد هم نسبت به رقم‌ها انتقاد دارد.

مثلاً همین که به بیرانوند برای همین شروع کار چک ۲/۵ میلیاردی دادند باعث شد مشکل بزرگی برای باشگاه به وجود بیاید.

انصاری‌فرد در جلسه هیئت‌مدیره هم این موضوع را مطرح کرد و گفت باید تکلیف مسائل مالی باشگاه روشن شود. عرب برای اینکه پس از جدایی برانکو دل هواداران را به دست بیاورد با رقم‌های درخواستی بازیکنان برای امضای قرارداد موافقت کرد.

حالا بعد از استعفای او تأمین این هزینه‌ها برعهده مدیریت جدید است. البته عرب همچنان عضو هیئت‌مدیره باشگاه است و تأکید کرده پس از مشورت با اعضای هیئت‌مدیره قرارداد بازیکنان را امضا کرده‌اند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها