کد خبر : 29384

ماجراهای مهدی رحمتی و پرسپولیس!

ماجراهای مهدی رحمتی و پرسپولیس!

تقابل شهر خودرو و پرسپولیس یعنی رویارویی دوباره سیدمهدی رحمتی با سرخپوشان پایتخت؛ مصافی که همیشه جذابیت های خاص خودش را داشته است.

به گزارش خبر ورزشی ، جدال مهدی رحمتی و پرسپولیس طی سالیان اخیر حاشیه‌های بسیاری داشته و حتی روی تصمیم این دروازه‌بان برای جدایی از استقلال هم تأثیر به‌سزایی داشته است.

ماجرا‌هایی که اولین بار از پاییز سال ۸۵ شروع شد و همچنان ادامه دارد.

استقلال و پرسپولیس در آبان سال ۸۵ در حالی با هم بازی کردند که رحمتی سنگربان آبی‌ها بود. استقلال با یک گل جلو افتاد، اما رحمتی روی یک صحنه دفع توپ اشتباه بدی کرد و از قضا مهرزاد معدنچی همان توپ را درون دروازه فرستاد تا کار مساوی شود و در نهایت پرسپولیس توسط اولادی به گل دیگری رسید تا بازی را ۲ بر یک ببرد تا مهدی چند هفته نیمکت‌نشینی را تجربه کند.

مهدی رحمتی از رویارویی با پرسپولیس طی دوران حضور در سپاهان خاطرات بسیار خوبی دارد.

خاطراتی که مهمترین آن زمستان سال ۸۸ رقم خورد. جایی که رحمتی در اصفهان ۲ ضربه پنالتی پرسپولیسی‌ها را مهار کرد و مرد شماره یک سپاهان شد.

تلخ و شیرین

سنگربان خبرساز و مطرح فوتبال ایران تابستان سال ۹۰ به استقلال برگشت و همان سال خاطرات تلخ و شیرینی از رویارویی‌اش با پرسپولیس برای او رقم خورد. رحمتی ۲ برد متوالی با حساب ۲ بر صفر و ۳ بر صفر مقابل سرخپوشان به دست آورد، اما در بهمن آن سال شهرآورد معروف ایمون زاید هم رقم خورد تا آبی‌ها پیروزی ۲ بر صفر را با ناکامی ۳ بر ۲ عوض کنند.

پنالتی و اخراج

آخرین رویارویی سیدمهدی رحمتی با پرسپولیس برایش خاطره بسیار بدی ساخته است. جدالی که فروردین امسال برگزار شد و استقلال با یک گل بازی را باخت. ناکامی در این بازی به خودی خود مسئله خیلی فاجعه‌باری نبود، ولی هواداران از این عصبانی بودند که رحمتی (البته به زعم آنها) پنالتی‌زن استقلال را عوض کرده و روی پنالتی زدن فرشید اسماعیلی اصرار کرد تا توپ خراب شود و کاسه وکوزه‌های باخت آبی‌ها درست یا غلط سر کاپیتان آبی‌ها بشکند. رحمتی پس از پایان آن مسابقه طوری مغضوب شد که نزدیک بود کارش با هواداران به کتک‌کاری کشیده شود. مهدی از آن بازی به بعد در استقلال نیمکت‌نشین شد و در پایان فصل هم ترجیح داد از فضای آبی جدا شود. حالا باید ببینیم این بار تکلیف رویارویی آن‌ها به کجا می‌انجامد. ذکر این نکته هم ضروری است که رحمتی علاوه بر استقلال و سپاهان با پیکان، مس کرمان و فجرسپاسی نیز برابر پرسپولیس صف‌آرایی کرده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها