کد خبر : 29382

بازیکن مهمی که کالدرون راحت از پرسپولیس اخراج کرد

بازیکن مهمی که کالدرون راحت از پرسپولیس اخراج کرد

پرسپولیس در حالی بازی های سخت خود در لیگ را سپری کرد که خلا یک بازیکن بازیساز در این تیم به وضوح قابل مشاهده است.

به گزارش ورزش سه، تیم پرسپولیس یک شکست دیگر را هم تجربه کرد، آن هم در شرایطی که مهاجم نوک این تیم یعنی علی علیپور حتی یک شوت در چارچوب هم نداشت. علاوه بر ناکامی علیپور، هافبک های تیم پرسپولیس نیز نمایش دور از انتظاری داشتند و تنها ترابی موفق شد عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد. احمد نوراللهی، وحید امیری و بشار رسن روی هم یک پاس کلیدی داشتند و تقریبا هیچ موقعیتی را خلق نکردند.

نکته جالب در این خصوص این است که سروش رفیعی هافبک بازیساز تیم شهر خودرو دو پاس کلیدی داد و چند موقعیت نیز برای یونس شاکری به وجود آورد. او اگر چه درخشان ظاهر نشد اما در انتقال توپ نیز نمایش قابل قبولی داشت و در برابر تیم سابقش با انگیزه عمل کرد. این نمایش سروش در حالی رقم خورد که پیش از شروع فصل گابریل کالدرون روی نام او قلم قرمز کشید اما حالا به نظر می‌رسد هافبک شماره 7 که با افت نسبی هم مواجه بود، به روزهای خوب قبل نزدیک شده است.

پرسپولیس از خلا یک هافبک بازیساز رنج می‌برد و مهاجمان این تیم نیز نمایش خوبی ندارند. با این حال کالدرون همانطور که خودش هم گفته، ابتدا باید مشکل موقعیت سازی را حل کند. در غیر این صورت رقابت با تیم هایی چون شهر خودرو، سپاهان و تراکتور ممکن نخواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها